ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوئل مس و گیتی‌پسند برای صدرنشینی/ نگاه تاسیسات و دبیری به تبریز!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.09.07 - 11:50

دوئل مس و گیتی‌پسند برای صدرنشینی/ نگاه تاسیسات و دبیری به تبریز!

مهر/ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که چهار تیم بالای جدول هم امتیاز هستند و صدر جدول تحت تاثیر سه مسابقه حساس قرار دارد. هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه برگزار می‌شود که چهار تیم گیتی پسند، تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری تبریز ۳۶ امتیازی هستند و به خاطر تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند.
هم امتیازی این تیم‌ها یاعث شده است تا صدرنشینی تحت تاثیر سه مسابقه حساس قرار بگیرد. در یکی از این مسابقات، گیتی پسند و مس سونگون در تبریز به مصاف هم خواهند رفت که این مسابقه تاثیر مستقیمی در مشخص شدن صدر جدول دارد. گیتی پسند که با تغییر سرمربی خود در نیم فصل نتایج بهتری گرفته و هفته گذشته به لطف عدم حضور تیم فردوسی در میدان، به صدر جدول صعود کرد، در صورت برد در خانه حریف می‌تواند صدرنشینی خود را تمدید کند.
در دیگر بازی این هفته، تاسیسات دریایی در تهران میزبان فرش آرای مشهد است. تاسیسات درست در روزی به مصاف فرش آرا می‌رود که مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا برگزار می‌شود و وحید شمسایی، علی اصغر حسن‌زاده و باشگاه تاسیسات سه کاندیدای کسب بهترین فوتسالیست و برترین باشگاه هستند. شمسایی و حسن زاده به خاطر بازی تیمشان قادر به سفر به هندوستان برای شرکت در مراسم نیستند. البته شمسایی و سعید عباسی بازیکنان تاسیسات به خاطر مصدومیت قادر به حضور در بازی برابر فرش آرا نیستند.
تیم دبیری تبریز هم که با سه تیم دیگر هم امتیاز است، این هفته در تهران به مصاف تیم میثاق می‌رود. دبیری که هفت پیروزی پی در پی داشت، هفته گذشته برابر تیم یاسین پیشرو با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا حالا برای رسیدن به صدر جدول، علاوه بر برد در دیدار مقابل میثاق، همانند تیم تاسیسات نیم نگاهی به دیدار مس با گیتی پسند داشته باشد.
با توجه به سقوط تیم کاشی نیلو به لیگ دسته اول به خاطر عدم حضور در دو مسابقه پی در پی در لیگ، تیم شهروند این هفته استراحت خواهد داشت.
برنامه دیدارهای هفته نوزدهم که از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه برگزار می‌شود، به این شرح است:
* مس سونگون - گیتی پسند
* تاسیسات دریایی - فرش آرا
* میثاق تهران - دبیری تبریز
* منصوری قرچک - مقاومت البرز
* یاسین پیشرو قم - حفاری اهواز
* فردوسی مشهد - آذرخش بندرعباس
* شهروند ساری استراحت می کند

جدول رده بندی لیگ برتر
۱- گیتی پسند اصفهان ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۸
۲- تاسیسات دریایی ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۷
۳- مس سونگون ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۲۰
۴- دبیری تبریز ۳۶ امتیاز - تفاضل گل ۱۸

-----------------------
۱۳- شهروند ساری ۱۵ امتیاز
۱۴- کاشی نیلو ۷ امتیاز (سقوط کرده به لیگ دسته اول به خاطر عدم حضور در دو مسابقه پی در پی)

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی: گیتی پسند ۳-۵ دبیری تبریز