فیلم «با وجود بارش برف» در اروپا اکران می‌شود


فیلم «با وجود بارش برف» در اروپا اکران می‌شودمهر/ فیلم «با وجود بارش برف» که داستان جاسوسی در آمریکا و روسیه را دنبال می‌کند در ماه‌های آتی در سینماهای کشورهای اروپایی به نمایش درمی‌آید.
فیلم «با وجود بارش برف» اقتباس سینمایی رمانی با همین نام است. فیلم به نویسندگی و کارگردانی شمیم سریف نویسنده بریتانیایی، ماجرای زن روس جاسوس آمریکا در دهه ۵۰ میلادی و دوران جنگ سرد است. کاتیا برای آمریکایی ها کار می کند اما برای دسترسی به اطلاعات الکساندر معشوق خود و همسر آینده اش، بین عشق و انجام وظیفه بر سر دو راهی قرار می گیرد.
داستان فیلم، زندگی الکساندر را چند دهه بعد در نیویورک و پس از ناپدید شدن کاتیا دنبال می کند، زمانی که خواهرزاده اش به دیدن او آمده و درباره ناپدید شدن کاتیا کنجکاوی می کند. ربکا فرگوسن، بازیگر سوئدی که نقش دو شخصیت، کاتیا و خواهرزاده الکساندر را بازی می کند درباره چالش آن می گوید: «نقش دو زن در دوره زمانی مختلف با دو لهجه مختلف را بازی می کنم و تلاش خودم را کردم. خوشبختانه کارگردان و نویسنده کتاب در کنار ما بود یعنی مرکز و منبع همه اطلاعات را برابر خودم داشتم.»

داستان فیلم در مسکو و نیویورک روی می دهد اما تمام مراحل فیلمبرداری در بلگراد انجام شد.

«با وجود بارش برف»، ژانویه در اسپانیا و از نیمه آوریل در بریتانیا اکران می شود. فیلم قرار است در ماه های آینده در سایر کشورهای اروپایی نیز به نمایش درآید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
بارش شدید برف و راه بندان50 کیلومتری در اروپا