ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کي‌روش حق ندارد درباره بازي کردن در باشگاه نظر بدهد


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 14:12

کي‌روش حق ندارد درباره بازي کردن در باشگاه نظر بدهد

کاپ/ مهاجم تيم راه آهن تهران گفت: از آمار خودم راضي ام و فعلا در ليست برنامه 90، در صفحه اول قرار دارم.
امين منوچهري درباره باخت 2 بر صفر راه آهن به سپاهان که منجر به حذف تيم تهراني از جام حذفي شد؛ اظهار داشت: در بازي با سپاهان تمام تلاش خود را به کار بستيم و حتي مي توانستيم به برتري هم برسيم اما موقعيت هايمان تبديل به گل نشد. خود من هم يک بار روي سر هادي عقيلي ضربه سر زدم که حبيب گرداني با جاي گيري مناسب توپ را از روي خط برگرداند و مانع از گلزني من شد. به هر حال بازي کردن با قهرمان هاي ايران در فاصله 4، 5 روز کار بسيار مشکلي است و اميدوارم در ادامه به شرايط ايده آل بازگرديم.
مهاجم تيم راه آهن در پاسخ به اين سوال که چرا تيم جوان راه آهن در اوقات اضافه دو گل دريافت کرد؛ گفت: تيم ما تيم جواني است و نوسان دارد. يعني يک روز خيلي خوب هستيم و يک روز خيلي بد. بايد به فکر باشيم تا اين مشکل را برطرف کنيم. قرار نيست در تعطيلات به اردو برويم اما صبح و بعداز ظهر تمرين مي کنيم تا نواقص خود را برطرف کنيم و دوباره به روند نتيجه گيري بازگرديم.
منوچهري در ادامه افزود: متاسفانه راه آهن دو سه سالي است که بدعادت شده است و نبايد بگذاريم امتيازات به راحتي از دستمان دربرود و همه چيز به نيم فصل دوم محول شود.
وي درباره عملکرد خوب خودش در اين فصل و قرار گرفتن در بين بهترين بازيکنان ليگ در ليست آماري برنامه 90 خاطرنشان کرد: خدا را شکر در اين فصل 3 گل زده ام و سه پاس گل هم داده ام. از آمار خودم راضي ام و فعلا در ليست برنامه 90، در صفحه اول قرار دارم. متاسفانه تيمي که نتيجه نگيرد و انتهاي جدول باشد عملکرد بازيکنانش هم زياد به چشم نمي آيد. مي توانم خيلي بهتر از اين ها باشم.
بازيکن باتجربه راه آهن در پاسخ به اين سوال که ميلاد محمدي ديروز مصدوم شده است؟گفت: خير. ديروز ميلاد اصلا مصدوم نشد.ميلاد محمدي جزو جوان هاي خوب تيم ما محسوب مي شود. فکر مي کنم ديروز سوء تفاهم پيش آمد. گويا کي روش گفته که هرکس به تيم ملي دعوت مي شود نبايد پنجشنبه بازي کند و چون ميلاد بازي کرده او را خط زده است. سرمربي تيم ملي حق ندارد چنين حرفي بزندو بگويد چه کسي بازي کند و چه کسي بازي نکند. تيم ما به تمام بازيکنانش احتياج دارد.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: ميلاد خيلي ناراحت بود. هر کسي آرزوي پوشيدن پيراهن تيم ملي را دارد. مطمئنا بايد ما باتجربه ها به ميلاد، مهرداد و امثالهم کمک کنيم.
منوچهري در پايان درباره اينکه هنوز به پيراهن تيم ملي فکر مي کند؛ تصريح کرد: طبيعي است که هنوز فکر مي کنم.هميشه روياي پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشته ام ولي هيچ گاه اين رويا محقق نشده است. شايد انتخاب هاي نه چندان خوب گذشته ام و بدشانسي مهم ترين عامل رد اين اتفاق بوده است. اما هر کاري که لازم باشد انجام مي دهد تا سرانجام پيراهن تيم ملي را بپوشم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
باشگاه کیوکوشین کاراته بیرجند زیر نظر شیهان جلالی نژاد