سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشت ارشاد باید کم کاری دولت را جبران کند / مشاوران و مدیران دولتی پای خود را از انتخابات بیرون بکشند


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی عصر یکشنبه در نشست اعضای جبهه ایستادگی و فعالان اصولگرا در اردبیل اظهار کرد: در بحث گشت ارشاد و هجمه‌هایی که در این حوزه از سوی افراد غرض‌ورز مطرح می‌شود، نابجاست چرا که در حوزه فرهنگ دولت در این ستاد کار خاصی را انجام نداده و در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی باید گشت ارشاد و راهنمایی فعالیت خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مگر دولت چه کار کرده که مخالف گشت ارشاد است در حالی که قصور و کوتاهی دولت در حوزه فرهنگی زمینه‌ای را فراهم کرده تا گشت ارشاد که در حقیقت گشت راهنمایی و هدایت است، در جامعه فعال بوده و بتواند حافظ ارزش‌های دینی و اعتقادی باشد.

دبیر جبهه ایستادگی استان با قانونی خطاب کردن فعالیت گشت ارشاد همراه با رأفت اسلامی و اصل هدایت و ارشاد افراد ناهنجار با وضعیت ظاهری نامناسب و گاه بدحجابی‌ها و بی‌حجابی‌ها گفت: پلیس با هدف جبران خلاءها و کاستی‌های فرهنگی که دولت به آن دامن زده، ورود پیدا کرده تا منطقی‌تر با برخی از ناهنجاری‌ها برخورد کند.

سلطنت‌طلب‌ها و ضد انقلاب‌ها همچنان به آمریکا امیدوارند

کوهی به هجمه‌های متعدد از سوی استکبار جهانی در نقض آشکار برجام اشاره کرد و افزود: دیگر دوران امتیاز دادن‌ها به آمریکا و اعتماد به استکبار واقعی قابل قبول نیست چرا که آمریکایی‌ها هر روز به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند تا مخالفت و مغایرت رفتارشان را با اجرای برجام نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آنهایی که دم از آشتی و حذف شعار مرگ بر آمریکا به میان می‌آورند، باید مراقب باشند تا به عنوان سلطنت‌طلب و ضد انقلاب که خودشان را با جریان اصلاحات عجین و همراه می‌دانند، در دام حیله‌های استکبار گرفتار نیایند.

کوهی اضافه کرد: این افراد به اصطلاح اصلاح‌طلب با همراه کردن برخی از جوانان خام و بی‌تجربه سعی می‌کنند تا دست به کارهایی بزنند که نمونه آن را در اظهارات اخیر یکی از این اصلاح‌طلبان به راحتی می‌توان مشاهده کرد که سخن از تغییر در آذربایجان به میان آورد در حالی که همین فرد با کارنامه مشخص و فتنه‌گری‌های سال 88 در رأس یکی از بنگاه‌های اقتصادی عظیم این استان قرار گرفته و سود سرشار این بنگاه اقتصادی را صرف مطامع سیاسی و گروهی خود می‌کند.

وی با بیان اینکه رقبای سیاسی و انتخاباتی ما حتی یک تحلیل درست نمی‌توانند ارائه کنند چه برسد به اینکه بخواهند مانعی در مسیر اصولگرایان ارزشی و اعتقادی باشند، ادامه داد: جالب است بزرگان اصلاح‌طلب در این استان جوانان خام و بی‌تجربه‌ای را وارد میدان کردند و با تصمیم‌گیری در کافه سنتی‌ها و قهوه‌خانه‌ها تنها دنبال انتقام‌گیری از مدیران گذشته بوده و با تندروی خود مانع توسعه استان هستند که با تشکیل تیم و گروهی خاص سعی در ایجاد جریان انحرافی دارند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: تخریب‌هایی که این جوانان در فضای مجازی انجام می‌دهند، نوعی بی‌تقوایی است که قطعاً بار حقوقی را نیز به دنبال دارد و به دور از منطق و عقل‌گرایی فقط به فکر تخریب و تهدید هستند.

وی تصریح کرد: آنهایی که در پشت سر این جوانان به عنوان فتنه‌گران واقعی قرار گرفتند هر روز به ارگان ارزشی این نظام نظیر سپاه و بسیج حمله‌ور می‌شوند و سخنان استکبار جهانی را تکرار می‌کنند در حالی که این کشور امروز به برکت وجود ولایت، سپاه و بسیج و نیروهای ارزشی زنده و بالنده است.

کوهی در ادامه سخنان خود گفت: اگر سپاه نبود این کشور دچار خسران و زیان می‌شد و جالب است عده‌ای از این اصلاح‌طلبان تازه به دوران رسیده سرداران قدرتمند سپاه را دلواپس می‌نامند و سعی می‌کنند به جایگاه آنها توهین کنند در حالی که همین جان بر کفان هزاران کیلومتر دورتر از این مرزها از این انقلاب و ملت دفاع می‌کنند.

وی افزود: چنین بیانات و اظهارات تخریبی جز بی‌آبرو کردن فتنه‌گران و برخی اصلاح‌طلبان هدف دیگری را دنبال نمی‌کند در حالی که جوانان پرورش یافته در دامن اصولگرایان ارزشی آن قدر شجاعت و شهامت دارند که با رعایت اخلاق و ادب واقعیت‌ها را بیان کنند.

کوهی بیان کرد: ‌بنده نه تنها با تازه به دوران رسیده‌های اصلاح‌طلب آماده مناظره هستم بلکه بالاتر از این افراد با لیدر این گروه‌ها از عارف گرفته تا زیباکلام آمادگی مناظره در جمع دانشگاهی و دانشجویی را دارم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران و مشاوران استانداری که در آستانه مرحله دوم انتخابات جناحی عمل می‌کنند، اضافه کرد: اگر همچنان به حمایت‌های پشت پرده خود از یک کاندیدای خاص ادامه بدهند، افشاگری کرده و پشت پرده حمایت دولتی‌ها را از کاندیدای اصلاح‌طلبان و امید بازگو می‌کنیم.

کوهی ادامه داد: مردم در مرحله دوم انتخابات قطعاً به افراد با تجربه، چهره ارزشی و انقلابی، پرتلاش همراه با برجستگی‌های خاص رأی می‌دهند تا در شأن خودشان نماینده‌ای شایسته راهی مجلس دهم کنند.

وی خطاب به مدیریت ارشد استان نیز گفت: ‌انتظار می‌رود استاندار اردبیل که فردی دلسوز و واقع‌بین است در مقابل نقدها و انتقادات رسانه با سعه صدر برخورد کرده و هرگز در صدد شکستن قلم خبرنگاران شجاع و دلسوز این استان نباشند.

انتهای پیام/62001/ر40/


ویدیو مرتبط :
بدحجاب ، گشت ارشاد با تو کاری ندارد ....