ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همراه پررمز و راز رونالدو در یک مراسم تبلیغاتی


کاپ/ درروزهای پرتنش باشگاه مادریدی، رونالدو در مراسم معارفه لباس های کمپانی برادران اسکور برای سال نوی میلادی شرکت کرد.
در روزهایی که سران باشگاه رئال مادرید درگیر پرونده جنجالی چریشف وکنار گذاشته شدن پرحرف و حدیث این تیم از گردونه جام حذفی اسپانیا هستند، کریستیانو رونالدو سرگرم کارهای فردی اش است. او که برای بازی رئال مقابل کادیس نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده نیز ندیده بود، این روزها درگیر انجام تجارت های فردی اش است. رونالدو اخیرا در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، ویدیوی کوتاهی را قرار داده که درآن از خط تولید لباس های زیر CR7 برای سال نوی میلادی پرده برداری شده است. بعد ازاین ویدئو، او عکسی را قرارداده که با حرف و حدیث های زیادی همراه بوده. او بعد از حضور در مراسم تبلیغاتی برند پرتغالی برادران ساکور، این عکس را منتشر کرده و نوشته: ماموریت انجام شد.
اما سوژه اصلی درعکسی که کریس روز 3 دسامبر منتشر کرده، فردی است که درکنار او ایستاده. بانوی جوانی که مشخص نیست چه کسی است ولی با قرار گرفتن صمیمانه درکنار کریستیانو رونالدو، گمانه زنی های زیادی را ایجاد کرده. این بانوی جوان چه کسی است؟ لازم به ذکر است که رونالدو هفت ماه پیش با پوشیدن لباسهای کمپانی برادران ساکور برای محصولات بهار-تابستانی آنها تبلیغ کرد بود و در آن زمان درکنار مدل سرشناس برزیلی یعنی آنا بئاتریس بارروس دراین تبلیغات حضور یافته بود.
رونالدو از زمان جدا شدن از ایرینا شایک در دسامبر سال 2014 به بعد یک سال است که مجرد است. او 5 سال با ایرینای روس نامزد بود که تقریبا یک سال پیش، از هم جدا شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تخت سلیمان پررمز و راز