فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آیین تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر گیلان برگزار شد


به گزارش ایرنا، مدیرکل اموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: هرسال در روز بازگشایی مدارس، سوالی از جانب ریاست جمهوری مطرح شده و موضوعی به فراخور شرایط کشور به مشارکت رقابتی گذاشته می شود.
مهدی حاجتی هدف از برگزاری این مسابقات را مشارکت دادن دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها برشمرد و افزود:در سال 94-93 به دلیل وجود بحران آب و تغییرات ایجاد شده در طبیعت پرسش مهر15با عنوان ایست!آب نیست بین دانش آموزان مطرح و به مشارکت گذاشته شد.
وی موضوع پرسش مهر 16 را موضوع پسا برجام و اوضاع فرهنگی و اقتصادی کشور پس از لغو تحریم ها اعلام و تصریح کرد: هرکسی حق دارد در خصوص موضوع پس از برجام تحلیل و حتی انتقاد کرده و دولت نیز همواره درامر انتقاد پیش قدم بوده است.
حاجتی با تاکید براینکه پیروزی ایران در توافقات هسته ای هنوز در راس اخبار رسانه های دنیا است، یاد آورشد: مخالفان ایران و در راس آنها رژیم صهیونیستی، از نوع ارتباط کشورمان با کشورهای همسایه عرب و همچنین دولت های غربی انتقاد می کنند درحالیکه امروزه تحلیل صهیونیست ها در دنیای غرب و حتی در آمریکا خریدار ندارد.
*کسب 40 مقام کشوری برای گیلان
معاون امور فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعدادی از استان ها به دلیل مشکلات مالی توانایی برگزاری این همایش را نداشتند، گفت: فعالیت های فرهنگی در آموزش و پرورش از کف مدارس شروع و پس از برگزاری مسابقات در مدارس، نفرات برتر آن به مسابقات منطقه ای و سپس استانی و کشوری اعزام می شوند.
سیده حمیرا زکی پور با بیان اینکه در مسابقه فرهنگی و هنری و پرسش مهر 15 ، گروه سرود گیلان برای دومین سال پیاپی مقام اول کشوری را به دست آورد، اظهار کرد: در این دوره چهار هزار نفر دانش آموز، 600نفر از فرهنگیان و 80هزار نفر از خانواده دانش آموزان شرکت کرده بودند.
وی کسب شش رتبه کشوری بین فرهنگیان و شش رتبه کشوری دانش آموزان را از افتخارات استان گیلان برشمرد و تصریح کرد: بالغ بر 34هزار نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که ماحصل آن کسب 40 مقام کشوری برای گیلان بود.
گروه نمایشنامه خوانی دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرا(س)ناحیه دو رشت مقام سوم کشوری، گروه سرود دبیرستان امام علی(ع) لشت نشا مقام اول کشوری، فرهنگیان زهرا حیدری رتبه دوم شعر، حسین سلیمانی رتبه دوم وبلاگ نویسی و علیرضا فیاض رتبه سوم کاریکاتور در کشور را به دست آوردند.
دانش آموزان محمدمهدی سبزی رتبه دوم کاریکاتور ، فائزه حسینی رتبه دوم داستان نویسی و پردیس میوه چی رتبه سوم کاریکاتور کشوری را به دست آوردند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل بعمل آمد.
استان گیلان دارای 376 هزار و 514 دانش آموز است.ک/2
7471/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از برگزیدگان قرآنی