ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمانی بانوان کشورمان در تورنمنت چهارجانبه کشتی آلیش بلاروس


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی آلیش بانوان از روز 25 آذرماه در یک اردوی تدارکاتی مشترک در کشور بلاروس حضور دارد که امروز در تورنمنت چهارجانبه به مقام قهرمانی رسید.

بانوان کشورمان که دیروز (شنبه) در تورنمنت بین‌المللی کشتی آلیش بانوان که به صورت انفرادی برگزار شد با کسب یک طلا، 2 نقره و 2 برنز به مقام قهرمانی رسیده بودند، امروز (دوشنبه) نیز در یک تورنمنت چهارجانبه که به صورت تیم به تیم برگزار شد، به مقام قهرمانی رسیدند.

بانوان آلیش کار ایرانی ابتدا در این رقابت‌ها به مصاف تیم منتخب اروپا رفتند که با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند. اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان پس از این دیدار در دیدار فینال نیز با همین نتیجه از سد تیم اوکراین گذشتند و به مقام قهرمانی دست یافتند. در این تورنمنت تیم کشتی آلیش بلاروس نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ک

 

http://fna.ir/G8WBFS


ویدیو مرتبط :
کشتی بانوان با کمربند(آلیش)