سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طراحی کانسپت جدید آیفون 7 از بلک بری الهام گرفته شده است


طراحی کانسپت جدید آیفون 7 از بلک بری الهام گرفته شده است

تقریبا دو ماه پیش بود که اپل از آی‌فون 6s پرده برداشت. پس از این اتفاق تقریبا هر هفته یک کانسپت از آی‌فون 7 منتشر شده است.

آی تی رسان/ تقریبا دو ماه پیش بود که اپل از آی‌فون 6s پرده برداشت. پس از این اتفاق تقریبا هر هفته یک کانسپت از آی‌فون 7 منتشر شده است.

کانسپت‌هایی که تقریبا بدون هیچ اطلاع از برنامه‌ای که اپل برای آی‌فون بعدی‌اش دارد، طراحی شده‌اند و بیشتر جنبه هنری دارند.

همین ذوق هنری طراحان هم باعث شده است که آی‌فونی مجهز به صفحه نمایش 6K چند روز اخیر در صفحات اینترنتی نمایان شود.

نکته جالب‌تر درباره این آی‌فون این است که طراحی‌اش را از هندست بلک بری Priv الهام گرفته است.

اینکه هندست موفقی مثل آی‌فون در طراحی‌اش از هندست یک کمپانی تقریبا شکست خورده مثل بلک بری استفاده کند، واقعا جای تعجب دارد.

همان‌طور که می‌دانید بلک بری روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مدیر عامل این کمپانی اعلام کرده است که اگر این شرکت سال آینده 5 میلیون دستگاه نفروشد، مجبور می‌شود که حوزه تلفن همراه را ترک کند.

اما هیچ کدام از آنها باعث نشده است که کانسپت جدید آی‌فون 7 شبیه به هندست بلک بری نباشد!


ویدیو مرتبط :
مقایسه بلک بری Z30 و آیفون 5