سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افشاگری "روبیو" درباره حزب جمهوری‌خواه آمریکا


افشاگری مهر/ روبیو در مصاحبه تلویزیونی خود علیه کروز و دیگر نامزدهای جمهوری خواه اتهامات مختلفی مطرح کرد.

به گزارش گاردین، «مارکو روبیو» سناتور ایالت فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی اخیر تبلیغاتی خود به شدت علیه رقیبان هم حزبی اش در این انتخابات موضع گیری کرد.

روبیو در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا تد کروز نامزد دیگر حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به همدستی با تروریست های داعش متهم کرد. وی علیه کریس کریستی نامزد دیگر این حزب نیز موضع گرفت.

روبیو گفت: نامزدهای حزب جمهوری خواه در اداره کشور ناتوان هستند. وی کریستی را به ادامه دادن سیاست اوباما متهم کرد و افزود کریستی اگر رئیس جمهور شود آمریکا شاهد یک اوبامای دیگر خواهد بود.

در نظرسنجی های اخیر معلوم شده است که دونالد ترامپ هنوز در بین نامزدهای جمهوری خواه پیشتاز است.

روبیو در مصاحبه تلویزیونی خود علیه کروز و دیگر نامزدهای جمهوری خواه اینطور ادامه داد که آنها در برقراری امنیت کشور ناتوان هستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد.

اتهام دیگر روبیو علیه کروز ارتباط و حمایت کروز از اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا بود که پیش از این کروز وی را کارمندی خوب معرفی کرده بود.

وی افزود کسانی مثل اسنودن اطلاعات ما را به چین و روسیه می دهند و بعضی مثل کروز آنها را کارمند خوب معرفی می کنند.


منبع: مهر مهر


ویدیو مرتبط :
مارکو روبیو، نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات آمریکا