ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیغام زیدان برای بازیکنان رئال‌مادرید


پیغام زیدان برای بازیکنان رئال‌مادریدورزش 3/ سرمربی رئال مادرید از بازیکنان تیمش خواست تا تنها خود را بابت شکست مقابل اتلتیکو مادرید سرزنش کنند.
رئال مادرید با قبول شکست 1-0 در دربی مادرید، اندک شانس های خود را نیز برای فتح لالیگا در فصل جاری از دست داد. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از این شکست و متشنج شدن رختکن تیم پس از مصاحبه جنجالی رونالدو، پیغامی واضح و روشن برای بازیکنان رئال مادرید فرستاده است. سرمربی رئال مادرید تاکید کرده که بازیکنان تنها باید خود را بابت نتایج اخیر سرزنش کنند.
زین الدن زیدان پیرامون این مساله گفت:" ما تنها باید خود را بابت نتایج اخیر سرزنش کنیم. اما باید توجه داشت که ما تنها افرادی هستیم که می توانیم شرایط را بهبود بخشیم."
زیدان در ادامه تاکید کرد که فصل برای رئال به پایان نرسیده و همچنان لیگ قهرمانان اروپا برای کسب افتخار وجود دارد:" به هیچ عنوان نباید تسلیم شویم. نباید حتی یک لحظه نیز چشم خود را از روی توپ برداریم چرا که فصل هنوز برای ما به پایان نرسیده است."
رئال در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی دارد و با توجه به پیروزی 2-0 در خانه رم در بازی رفت، تا حد زیادی خود را در جمع 8 تیم برتر این رقابت ها می بیند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب