سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ارتقا جایگاه زنان با پیروزی انقلاب اسلامی


ارتقا جایگاه زنان با پیروزی انقلاب اسلامیباشگاه خبرنگاران/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت : هنر انقلاب اسلامی ایـن بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزشهای الهی هدایت کرد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویـش را یافتند و به مقام و منزلت والای خـویـش پـی بردند.
نماینده ولی فقیه تصریح کرد : در تهاجـم فرهنگـی غرب, زنان را در مسلخ «فروش کالا» و «فساد و فحشا» قربانـی کرده و ایـن مرکز عطـوفت و فضیلت را به گرداب ابتذال کشانده بـودنـد. در طـول پنجاه سال سیاه حاکمیت خانـدان فاسـد پهلـوی, زنان مسلمان زیر فشار و یـورش فرهنگـی استعمار و استکبـار دست و پـا مـی زدنـد. رضـاخـان ایـن مهره استعمــاری و استبدادی, خشـن ترین شیوه را در اشاعه فرهنگ مبتذل غرب, در قالب کشف حجاب به کار برد.
وی بیان کرد : زنان‌، این‌ عناصر عفاف‌ و نجابت‌، نه‌ تنها در پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ ایفا کردند، بلکه‌ در تثبیت‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامی‌، توطئه‌های‌ دشمنان‌ را در عرصه‌های‌ گوناگون‌ خنثی کردند.
آیت الله سلیمانی گفت: بانوان‌ به‌ برکت‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و هدایت های‌ پیامبر گونه‌ امام‌ خمینی (ره)، چنان‌ از بینش‌ سیاسیی برخوردار شدند که‌ دشمنان‌ اسلام‌ و انقلاب‌ از گمراه‌ ساختن‌ آنان‌ ناامید و درمانده‌ شدند.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
پروژه تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران