سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider به استودیوی Infinity Ward پیوست


کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider به استودیوی Infinity Ward پیوست

برایان هورتون، کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider که اخیرا برای پلتفرم اکس باکس وان و اکس باکس 360 به انتشار رسید، از کریستال داینامیک و اسکوئر انیکس جدا شده و قرار است که در استودیوی سازنده سری بازی کال آو دیوتی، یعنی Infinity Ward، به فعالیت خود ادامه دهد. استودیوی کریستال داینامیک نیز این خبر را به صورت رسمی تایید کرده است.

بنابر بیوگرافی اکانت توییتر و لینکداین هورتون، وی از این پس قرار است به عنوان کارگردان هنری در پروژه جدید Infinity Ward نقش ایفا کند. البته پروژه جدید Infinity Ward هنوز مشخص نیست و معلوم نیست با چه عنوانی روبرو خواهیم بود؛ اما این استودیو، به طور قطع امسال نسخه ای جدید از سری کال آو دیوتی را عرضه خواهد کرد، هرچند که نمی دانیم آیا هورتون در آن نقشی خواهد داشت یا خیر.

اما نکته جالب توجه اینجاست که علاوه بر هورتون، درل گلگر نیز بعد از گذشت حدود یک دهه از فعالیت اش در اسکوئر انیکس، به تازگی از این کمپانی جدا و از ابتدای ماه جاری میلادی، به استخدام Infinity Ward درآمده است.

سری بازی کال آو دیوتی معمولا با چرخه ای سه ساله و از سوی سه استودیوی مختلف ساخته می شود، بعد از عرضه دو نسخه Advanced Warfare و Black Ops 3 از سوی دو استودیوی Sledgehammer و Treyarch، حالا نوبت به Infinity Ward رسیده تا عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با توجه به استخدام های اخیر این استودیو، می توان گفت که احتمالا با نسخه ای متفاوت از کال آو دیوتی مواجه خواهیم بود؛ هرچند که نسخه Ghosts تا حدودی به شهرت سازندگان خود لطمه زد.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها:Brian HortonCall of DutyInfinity WardRise of the Tomb Raider

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تریلری جدید از بازی Rise of the Tomb Raider