سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس رمز ایستادگی جریان مقاومت است


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرلشکر محسن رضایی ظهر امروز در جمع پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهامت باید تجربیات عملی خویش را به نسل جدید نیروهای نظامی کشور انتقال بدهند تا این نسل با بهره‌گیری از این تجربیات در کنار دانش آکادمیک به سطح بالایی از توانمندی علمی و تجربی دست پیدا کند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌عنوان یاوران روزهای سخت انقلاب و میهن اسلامی یاد کرد و افزود: جایگاه این عزیزان باید همواره مورد تجلیل و تکریم قرار بگیرد و این قشر باید دانش تجربی دوران دفاع مقدس را بازگو کرده و به‌صورت مدون برای نسل‌های بعد به یادگار بگذارند.

این فرمانده ارشد نظامی دوران دفاع مقدس مقدس تدوین و انتقال این تجربه را اقدامی سخت عنوان کرد و گفت: تدوین دانش نظامی دوران دفاع مقدس باید با کار میدانی و عملیاتی انجام بگیرد، چراکه بخش‌هایی از این تجارب ارزشمند به‌صورت شفاهی قابل بیان نیست.

رضایی راه‌کار انتقال تجربیات یاد شده را مستندسازی با تدوین سئوالات علمی و کارشناسی از صاحبان تجربه در دوران دفاع مقدس بیان کرد و متذکر شد: فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس باید به این موضوع هر چه بیشتر اهمیت داده و امروز جریان مقاومت در مقابله با تکفیری‌ها و دنیای استکبار در سوریه، لبنان و فلسطین با بهره‌گیری از این تجربیات ایستاده است.

انتهای پیام/2700/غ30


ویدیو مرتبط :
سرخط1؛ ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی