سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین خبر از نبرد ارتش و داعش نزدیک منطقه نفتی «الشاعر» سوریه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت بعد از عقب نشینی روز گذشته از حومه میدان نفتی «الشاعر» واقع در حومه شرقی «حمص»، از صبح امروز (یکشنبه) مجددا عملیاتی را جهت پاکسازی مناطق اطراف میدان آغاز کردند.

ارتش سوریه با حمله از چند محور علیه مواضع تروریست‌های داعش موفق شدند خطوط دفاعی اولیه تروریست ها را بشکنند و وارد ارتفاعات اطراف میدان نفتی شوند.

هدف از عملیات امروز پاکسازی ارتفاعات مشرف بر میدان گازی از سمت جنوب میدان بود.

ساعتی قبل نیز نیروها با آغاز عملیاتی جهت پاکسازی ارتفاعات «طه» وارد عمل شدند و موفق شدند ارتفاعات را به طور کامل آزاد کنند.

به گزارش «بین‌الملل فارس»، در حال حاضر درگیری ها در اطراف ارتفاع بین نیروهای سوری و مقاومت از یک طرف و تروریست های داعش از طرف دیگر در جریان است.

نیروهای سوری و مقاومت سعی می کنند مواضع خود را در ارتفاع تثبیت کنند. نیمه شب گذشته نیز نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند ارتفاع «ماجد» در حومه ارتفاع طه را بطور کامل آزاد کنند و صبح امروز مواضع خود را در ارتفاع تثبیت نمایند.

در عملیات نیمه شب گذشته تا الان ده‌ها تروریست داعش در درگیری با نیروهای سوری و مقاومت کشته شدند اما اطلاع دقیقی از آمار در دست نیست.

عملیات از دو محور از سمت جنوب میدان نفتی به سمت میدان و پاکسازی مناطق شمالی فرودگاه نظامی T4 ادامه دارد.

داعشی ها ظاهرا قصد دارند با تصرف فرودگاه T4، راه ارتباطی نیروها را از تدمر به مناطق مرکزی استان حمص قطع کنند.

انتهای پیام/ص

 


ویدیو مرتبط :
هلاکت تکفیری های داعش در منطقه نفتی حقل الشاعر حمص