سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باند قاچاق مواد مخدر در کهنوج کرمان متلاشی شد


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مسعود معاذالهی افزود: اعضای باند قصد انتقال این محموله را از نقاط مرزی کشور به سایر استان ها داشتند.
وی بیان کرد: ماموران اداره اطلاعات شهرستان کهنوج با دستور مقام قضائی طی درگیری مسلحانه که به مدت دو ساعت بطول انجامید موفق شدند سه نفر از قاچاقچیان به نام های (ن. ب)، (م. ح) و (م. ب) را به هلاکت برسانند و یک نفر دیگر از قاچاقچیان به نام (ک. ب) نیز مجروح و دستگیر شده است.
دادستان کهنوج گفت: یکهزار و 25 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلانشیکف و 12 تیغه خشاب در این عملیات کشف و یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پژو 405 توقیف شد.
وی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج نیز شامگاه گذشته (دوشنبه) موفق به دستگیری فردی با 312 قوطی مشروبات الکلی شد.
معاذالهی گفت: متهم قصد انتقال مشروبات الکلی را از شهرستان میناب به یکی از شهرهای استان کرمان را داشت که شناسایی و دستگیر شد.
وی اظهار کرد: متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافت.
7429/3028/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند قاچاق مواد مخدر در پایتخت