علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



خراسان شمالی عنوان سومی مسابقات اتومبیلرانی جام فجررضوی راکسب کرد


مسئول کمیته آموزش هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خراسان شمالی که با تنها نماینده خود در این رقابت‌ها حضور داشت، توانست با هنرنمایی رضا رام در کلاس چهار سیلندر کاربراتور  به مقام سومی دست یابد.

سهیل وطن خواه سطح این رقابت‌ها را بسیار بالا دانست و افزود: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۶۵ ورزشکار آغاز شد که به دلیل دشوار بودن مسیر حوادثی نیز برای چند خودرو روخ داد و در پایان احمدقدمگاهی از خراسان رضوی، حسن کامکار از فارس و رضا رام از خراسان شمالی در کلاس چهار سیلندر کاربراتور از بین ۲۲ نفر شرکت کننده عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: همچنین حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان، سعیدحاجی آبادی از خراسان رضوی و کاوه ناظر از تهران بر سکوهای اول تا سوم کلاس چهار سیلندر انژکتور را از بین ۱۶ نفر شرکت کننده ایستادند.

وطن خواه گفت: سکوهای اول تا سوم کلاس شش سیلندر کاربراتور نیز از بین ۱۶ نفر شرکت کننده به حسن بلوچیان از تهران، سیدحسن حسینی از خراسان رضوی و محمد علیزاده از خراسان رضوی رسید.

وی در بیان نتایج کلاس شش سیلندر  انژکتور که با حضور۱۰ نفر پیگیری شد، افزود: در این کلاس نیز عناوین اول تا سوم را کاظم انصاری از زنجان، علی جلیلی از خراسان رضوی و مهدی بیدخوری از تهران بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این رقابت‌ها که به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور تیم‌های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان شرقی، فارس، زنجان و کرمان در مشهد برگزار شد، تیم‌های خراسان رضوی، تهران و سیستان بلوچستان در جایگاه اول تا سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
‫آهنگ شاد شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی در شبکه جام جم + لینک دانلود این کلیپ‬‎