ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناکامی مردان در کسب سهمیه المپیک از آسیا/ نعمتی به یک چهارم رسید


 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا امروز در بخش ریکرو زنان کمانداران برای کسب سهمیه المپیک رقابت‌ خود را آغاز کردند.

در این رقابت‌ها ملیکا عبدالکریمی در مرحله نخست با نتیجه 6 بر4 مقابل کمانداری از قزاقستان شکست خورد از دور رقابت ها کنار رفت. شیوا خرمشاهی و زهرا نعمتی با نتیجه 6 بر 2 و 7 بر یک برابر حریفانی از بنگلادش و ازبکستان به پیروزی دست یافتند و راهی دور بعد شدند.

در مرحله یک هشتم نهایی نیز شیوا خرمشاهی با نتیجه 6بر صفر برابر کماندار ویتنام شکست خورد و حذف شد. زهرا نعمتی با نتیجه 7 بر 3 برابر کره شمالی به یپروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در بخش مردان نیز مجید میررحیمی،  صادق اشرفی و امین پیرعلی با برتری برابر حریفانی از قطر، نپال و سریلانکا راهی مرحله یک شانردهم نهایی شدند.

در ادامه مجید میررحیمی در تیر طلایی با نتیجه 6 بر 5 برابر نماینده ویتنام شکست خورد و صادق اشرفی و امین پیرعلی نیز مغلوب کماندارانی از مغلولستان و قزاقستان شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به این ترتیب مردان کشورمان در بخش ریکرو شانس کسب سهمیه المپیک 2016 در بازی‌های آسیایی را از دست دادند.انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا