سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس پلیس راهور استان: یزد جولانگاه 400 هزار موتورسیکلت


به گزارش ایرنا سرهنگ منصور جمشیدی روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک ابرکوه با اشاره به فعالیت 12 کارخانه تولید موتورسیکلت در استان یزد اظهار کرد: بیشترین آسیب ها و تلفات حوادث رانندگی استان مربوط به راکبان موتورسیکلت است .
وی بابیان اینکه متاسفانه والدین نسبت به تامین موتورسیکلت برای فرزندان فاقد گواهینامه اقدام می کنند افزود: این یک معضل است و باید خانواده ها ابتدا برای اصلاح فرهنگ رانندگی فرزندانشان فرهنگ سازی کنند.
این با اشاره به اینکه سرعت رانندگی در این استان نسبت به کشور پنج درصد بالاتر است اضافه کرد: بیشترین آمار مجروجان و تلفات به دو قشر کودکان کم سن و سال و کهنسالان مربوط است .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه سرعت بالا عامل بیشتر تصادفات است افزود: نصب دوربین های کنترل سرعت در شهرهای استان با همکاری فرمانداری و شهرداری ها در دستور کار می باشد.
وی بابیان اینکه یکی از مولفه های رفتار اجتماعی رانندگی است خاطر نشان کرد: آموزش و اصلاح فرهنگ رانندگی خانواده ها با همکاری دستگاههای فرهنگی برای کاهش حوادث ترافیکی و رانندگی امری ضروری است.
این مسوول بابیان اینکه کامیونهای سنگین در سطح شهر ابرکوه مشکلات ترافیکی بوجود می آوردند ادامه داد: شهرستان ابرکوه ، شهرکامیونداران است و باداشتن بیش از دوهزار وسایط نقلیه سنگین باید در جهت ساماندهی کامیونها به پارکینگ اقدام شود وورود آنها به داخل شهرممنوع است.
رییس پلیس راهوراستان یزد بابیان اینکه بعضی از سرعت گیرها خوب نیست تصریح کرد: ساخت سرعت گیرها باید استاندارد و بیشتر درحاشیه ها ایجاد شود.
سرهنگ جمشیدی افزود: با توجه به معضلات و کنترل ترافیک و با همکاری شهرداری ابرکوه دوربین کنترل سرعت در سطح شهرنصب شود.
فرماندار ابرکوه نیز در این نشست با تشکر از مسئولان راهور استان افزود: در جلسات مختلف شورای ترافیک شهرستان درجهت تسهیل در تردد وسایط نقلیه و عبور و مرور شهروندان و مشکلات حمل و نقل عمومی بررسی و تصمیمات مناسبی اتخاذ می شود.
سید نبی رسولی افزود: از دغدغه های مردم و مسئولان مشکلات ترافیکی و تصادفات است که نصب دوربین های کنترل سرعت در تقاطع و معابراین شهرستان ضروری است .
استان یزد یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارد.
7539/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استاد سعید مالک رییس سبک فایت رنجر استان یزد