ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دستور غیر رسمی به کادر فنی استقلال!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 19:24

دستور غیر رسمی به کادر فنی استقلال!

نود/ پرونده کرار و ریوالدو، مدیران استقلال را عاصی کرده و آن‌ها تا اطلاع ثانوی خرید بازیکن خارجی در این باشگاه را ممنوع کرده‌اند.
پرویز مظلومی ابتدای فصل از همه سهمیه‌های خارجی‌اش استفاده کرد و مگویان، کرار، پروپییچ و ریوالدو را در لیست استقلال گذاشت. بازیکنانی که بجز مگویان هیچکدام این فصل عملکرد خوبی نداشته‌اند و کرار و ریوالدو دو پرونده پرحاشیه برای استقلال درست کرده‌اند.
با جدی شدن احتمال جدایی کرار، بحث حضور چند بازیکن خارجی جدید در این باشگاه مطرح شده اما مدیران استقلال به کادرفنی پیغام داده‌اند فعلا دور بازیکنان خارجی را خط بکشد. این فصل کارنامه کرار، ریوالدو و پروپییچ آنقدر بد بوده که آن‌ها ترجیح می‌دهند برای انتخاب جانشین احتمالی کرار سراغ گزینه‌های داخلی مثل بختیار رحمانی بروند. با این تصمیم جدید، فعلا استقلال صاحب کرار جدیدی نخواهد شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫انتقاد صریح پیشکسوت استقلال از کادر فنی استقلال‬‎