سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرز چذابه بازدید کرد


به گزارش ایرنا سردار سلامی در این بازدید از روند اعزام کاروان های زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه بازدید و با مسئولان اجرایی مستقر در این پایانه دیدار و گفت و گو کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با شماری از زائران اربعین حسینی که از مرز چذابه عازم نجف اشرف و کربلای معلا بودند گفت و گو کرد.
سردار سلامی همچنین از پذیرایی گرم موکب داران که از شهرهای استان خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در دو هفته اخیر در اطراف پایانه چذابه مستقر شده اند تقدیر نمود.
وی روند خدمات رسانی به کاروان های اربعین حسینی در مرز چذابه را بسیار مطلوب توصیف و ابراز امیدواری کرد روند بازگشت زائران به وطن با همین آرامش و نظم صورت گیرد.
مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
موج جدید اعزام کاروان های زائران اربعین حسینی از این دو گذرگاه شلمچه و چذابه به کربلای معلی از روز یکشنبه به اوج خود رسیده است.
بیش از 300هزار زائر اربعین حسینی تاکنون از مرز چذابه به کربلای معلا مشرف شده اند.
6065

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان پرشور سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران