فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پدر آن دیگری» در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم داکا


به گزارش خبرگزاری فارس، این جشنواره  که از 24 دی تا 2 بهمن سال جاری در کشور بنگلادش برگزار می‌شود، میزبان «پدر آن دیگری» آخرین ساخته ی «یدالله صمدی» خواهد بود.

همچنین یدالله صمدی  در هیات داوران بخش اصلی این جشنواره (مسابقه سینمای آسیا و اقیانوسیه) در کنار محمد ملص (کارگردان سوری ، رییس هیات داوران) ، آلین تاسکیان (منتقد ترک و رییس فعلی فیپرشی) ، حیدر رضوی (کارگردان بنگلادشی) و گلبهارا تولوموشوفا (مدیر امور بین الملل معاونت سینمایی در وزارت فرهنگ و جهانگردی قرقیزستان)نیز حضور خواهد داشت.

 جشنواره فیلم داکا از سال 1977 با شعار « فیلم بهتر، مخاطب بهتر، جامعه بهتر»، در مقام مقاومتی جسورانه در برابر انحطاط، ابتذال و سوداگری های سطح پایینی که جریان مسلط سینمای بنگلادش را در بر گرفته، آغاز به کار نموده و با حمایت مجمع سینمایی رنگین کمان به مهم ترین جشنواره آن کشور و یکی از رویدادهای سینمایی شناخته شده در مجامع بین المللی مبدل شده است. انتظار می رود در چهاردهمین دوره این رویداد سینمایی، در بخش هایی شامل «مسابقه سینمای آسیا و اقیانوسیه»، «مرورها و بزرگداشت ها»، «سینمای جهان»، «سینمای کودک»، «فیلمسازان زن»، «مسابقه فیلم های کوتاه و مستقل»، «سینمای نوردیک» و «مسابقه سینمای معناگرا»، بیش از 170 فیلم از حدود 60 کشور شرکت کنند.

«پدر آن دیگری» وارد هفته هشتم اکران خود به سرگروهی سینمایی استقلال شده است و به تازگی در جشنواره فیلم کودک مانگالور در هند جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر کودک را کسب نموده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5P1KTN


ویدیو مرتبط :
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور