سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ایران، عراق و سوریه تهدید تروریست‌ها را درست درک کرده اند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ایران، عراق و سوریه تهدید تروریست‌ها را درست درک کرده اند

خانه ملت/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران،عراق و سوریه تهدید تروریست ها را درست درک کرده اند و می خواهند با هم افزایی توانمندی های خود با این تهدیدها مقابله کنند.
نوذر شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد نشست احتمالی ایران،عراق و سوریه گفت: تحولاتی که اخیرا چه در سوریه و خاورمیانه و اروپا توسط تروریست ها انجام می شود نشان می دهد تروریسم پدیده جهانی است و مرز نمی شناسد.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری های منطقه ای و جهانی است به دلیل اینکه ممکن است هر روز شاهد اقدامات تروریستی در کشور جدید باشیم همانند آنچه در فرانسه اتفاق افتاد.

شفیعی با اشاره به اینکه ایران حامی دولت‌های مشروع و قانونی عراق و سوریه و حامی مردم این دو کشور است ادامه داد: این سه کشور در تعریف تروریسم با یکدیگر اتفاق نظر دارند و هر 3 کشور افراطی‌گری را یک خطری در جهان اسلام می دانند و به همین دلیل این کشورها بر مبارزه قاطعانه و جدی با تروریست ها متفق القول هستند.

این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه تروریسم مرز نمی شناسد تصریح کرد:این سه کشور تهدید تروریست ها را درست درک کرده اند و می خواهند با هم افزایی توانمندی های خود با این تهدیدها مقابله کنند. تعاملات ایران با هر دو کشور عراق و سوریه مناسب است و مسلما نیاز به وحدتی میان این 3 کشور در جهت مبارزه با تروریسم وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود تهدیدات تروریستی لزوم هماهنگی بیشتر ایران،عراق و سوریه را بیشتر می کند افزود: نشست این 3 کشورتوجه به راهکارهای مؤثر در مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
ایمیل ملی زیر ذره بین کمیسیون امنیت ملی