سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کیبورد LG Rolly 2 هم معرفی شد


کیبورد LG Rolly 2 هم معرفی شد

بعضی محصولات آنقدر عجیب و غریب هستند که اصلا انتظار این را ندارید تا دومین ورژن از محصول هم ساخته شود. همانند Samsung Galaxy Round یا کیبورد بلوتوث LG Rolly.

این کیبورد اما برخلاف بسیاری دیگر از محصولات، با پیشرفت همراه بوده و یک ردیف کلید برای اعداد و فعالیت های خاص به آن اضافه شده. یک نوار کوچک نیز اضافه شده تا باز شدن کیبورد را ساده تر کند.

lg-rolly-2-2

اگر نسخه اول این کیبورد را دیده باشید، متوجه می شوید که جنس دستگاه تغییر کرده و نرم تر به نظر می رسد. بین دکمه ها نیز پلاستیک نرم تری به کار رفته تا احساس بهتری به مخاطب القا کند.

مشکل نسل پیش این بود که فقط جا برای 3 ردیف کلید وجود داشت و ردیف چهارم برای قرار دادن قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گرفت که هیچ دکمه ای نمی توانست در آن جا قرار داشته باشد.

اما در LG Rolly 2 این مشکل برطرف شده تا دکمه های بیشتری روی آن قرار بگیرند و کیبورد، بهینه تر شود. همچنین، حالا می توان آن را به 3 دستگاه به صورت همزمان متصل کرد (ورژن پیشین به دو دستگاه وصل می شد).

یک باتری معمولی می تواند کیبورد را تا سه ماه و نیم روشن نگه دارد. قیمت این دستگاه تقریبا حدود 112 دلار برآورد شده، اگرچه هنوز در غرب نمایشی از آن ندیده ایم.

منبع: SlashGear

برچسب‌ها:LG RollyLG Rolly 2LG Rolly Keyboard 2

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
این کیبورد بزرگ را تا کنید و در جیب بگذارید LG Rolly