«بیژن میر باقری»: اکران "ربوده شده" برایم از حضور در جشنواره "فجر" مهم تر است


«بیژن میر باقری»: اکران "ربوده شده" برایم از حضور در جشنواره "فجر" مهم تر است

برنا/ این کارگردان گفت: اگر حق تصمیم گیری داشتم، ترجیح می دادم که "ربوده شده" را در مرحله اکران عمومی قرار بدهم، اما تهیه کننده به حضور فیلم در جشنواره فجر راغب است.

بیژن میرباقری کارگردان فیلم سینمایی "ربوده شده" در پاسخ به اینکه به نظر می رسد این اثر وی نسبت به دیگر آثار خود شاخص های ویژه تری دارد، اظهار داشت: شاید، بالاخره بعد از 5 سال این فیلم را ساخته ام. مطمئنا برای ساخت یک این اثر نمایشی دلایل زیادی داشته ام.

وی در ادامه اضافه کرد: از کسرینگ بازیگران این اثر سینمایی رضایت کامل را دارم، لذا کمال همکاری را در زمان فیلمبرداری از خود نشان دادند، به خصوص "سروش صحت" که در آن مقطع درگیر بازی در یک اثر دیگر هم بود و مجبور به تحمل 2 نوع گریم بود.

این کارگردان در رابطه با انتخاب "نیکی کریمی"، اعلام کرد: در ابتدا نیکی کریمی را برای بازی در این اثر انتخاب کرده بودیم که به لحاظ زمانی از وجود این بازیگر نمی توانستیم، بهره ببریم، پس از این مسئله با مهناز افشار به توافق رسیدم که آن مشکلات رخ داد و سرانجام مجددا به انتخاب نیکی کریمی رسیدیم.

میرباقری در رابطه با حضور این اثر در بخش اصلی جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: اگر حق تصمیم گیری داشتم، ترجیح می دادم که "ربوده شده" را در مرحله اکران عمومی قرار بدهم، اما تهیه کننده به حضور فیلم در جشنواره فجر راغب است.

گفتنی ست که نیکی کریمی، سروش صحت، روزبه بمانی، سارا منجزی‌پور، محمد عسگری، حسین پهلوان‌زاده، امیر علیان و حامد جوادی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ربوده شده» هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟