ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش بیرانوند به انتقادات هواداران استقلال


واکنش بیرانوند به انتقادات هواداران استقلالکاپ/ دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران به شایعاتی که بعد از بازی با استقلال درباره وی مطرح شده واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت تهران که ستاره تیمش در بازی این هفته مقابل استقلال بود بعد از این دیدار هجمه ها و انتقادات زیادی را از سوی هواداران تیم آبی پوش پایتخت متحمل شد. او که پیش از این خودش را یک استقلالی معرفی کرده بود در طول این بازی با حرکات عجیب و غریبش از جمله نشان دادن عدد 6 ثابت کرد کاملا به یک پرسپولیسی تبدیل شده است.
در همین رابطه با بیرانوند تماس گرفتیم که در واکنش به این هجمه به خبرنگار کاپ گفت: من هیچ صحبتی ندارم. بهتر است اگر می خواهید چیزی از قول من بزنید همان چیزهایی که در این چند روز اخیر در رسانه ها مطرح شده و هرکسی دوست داشته درباره تیم مورد علاقه من یک چیزی نوشته به همان ها استناد کنید. فعلا تمرکزم روی کارم در باشگاه نفت است چون ما در وضعیت حساسی قرار داریم. به این انتقادات، شایعات و هجمه ها هم کاری ندارم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
واکنش آندو به بی احترامی هواداران استقلال