ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری تقبل کرد تا طبقه دوم ورزشگاه آزادی فردا رایگان باشد/ حدود 11 میلیارد تومان پول به باشگاه پرسپولیس آورده‌ایم


محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، گفت: خوشبختانه با زحماتی که علی‌اکبر طاهری در این چند وقت کشیده، باشگاه پرسپولیس به آرامش خوبی دست پیدا کرده و باید بگویم در این مدت در حدود 11 میلیارد تومان پول به باشگاه پرسپولیس آورده شده، به‌طوری‌که این پول را توانسته‌ایم به تیم‌های پایه بدهیم و هم با بازیکنان فصل گذاشته تسویه کردیم.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات امسال بازیکنان پرسپولیس را هم پرداخت کرده‌ایم و همه این موارد با زحمات طاهری انجام شده است که جا دارد به او خسته‌نباشید بگوییم، همچنین باید به این مسئله اشاره کنم که آقای طاهری شخصا تقبل کرد تا بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تماشاگران پرسپولیس رایگان باشد تا هواداران بتوانند به استادیوم آمده و از سرخ‌پوشان حمایت کنند و امیدوارم با این اقدام فردا ورزشگاهی پر از تماشاگر داشته باشیم.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: توقعی که داریم این است که پیشکسوتان پرسپولیس در این روزها در کنار تیم و باشگاه باشند و نباید حضور آنها فقط منوط به زمانی باشد که تیم به مشکل خورده است. در این شرایط پیشکسوتان در کنار تیم و باشگاه باشند، قطعاً اتفاقات بهتری می‌افتد.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/XFCBMA


ویدیو مرتبط :
طبقه دوم ورزشگاه آزادی فک پلمپ شد | ویدیو