سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی This War of Mine: The Little Ones برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد [تماشا کنید]


بازی This War of Mine: The Little Ones برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد [تماشا کنید]

استودیوی 11 Bit به تازگی بسته الحاقی جدیدی برای عنوان تحسین شده This War of Mine خود تحت عنوان The Little Ones عرضه کرده که محتویات جدیدی به بخش داستانی و گیم پلی بازی می افزاید.

بازی This War of Mine روایت زندگی روزمره افرادی است که به دلیل وقوع جنگ های مختلف، دچار مشکلات فراوان شده اند و در زیر سایه سنگین جنگ، به زندگی مشقت بار خود ادامه می دهند. بسته الحاقی جدید The Little Ones قرار است با اضافه کردن چند کاراکتر کودک و خردسال، جنگ و تلاش برای بقا را از دید این انسان های معصوم به تصویر کشد.

This War of Mine پیرو سیک استراتژی دو بعدی است و از گیمر می خواهد که با به دست گرفتن کنترل چند کاراکتر مختلف، بقای آن ها را در محیط خشن بازی تضمین کند. وقایع داستانی بازی مورد بحث نیز، با الهام از محاصره سارایوو، پایتخت بوسنی، در سال های 1922 الی 1926 شکل گرفته است.

بسته الحاقی This War of Mine: The Little Ones در حال حاضر با قیمت 30 دلار و به صورت دیجیتالی روی پلتفرم های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته؛ اما تکلیف نسخه های دیگر بازی کماکان نامشخص مانده است. در پایین می توانید تریلر رسمی این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

منبع: VG247

برچسب‌ها:11 bit StudioThis War of MineThis War of Mine: The Little Ones

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی This War of Mine: The Little Ones