سلیمی:فرزندم به دنیا آمده وقت سفر ندارم


بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک گفت: عید امسال به دلیل تولد فرزندم وقتی برای سفر رفتن نخواهم داشت.

فرزندم به دنیا آمده وقت سفر ندارمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین المپیک و جهان در گفت و گو با رادیو گفت: سال 94 در کل برایم بد بود. چند ماه قبل مادربزرگم را از دست دادم و باید بگویم اصلا سال خوبی نداشتم. هم چنین آسیب دیدگی ام در این سال برایم مایوس کننده بود و همه چیز را تمام شده می دیدم.

وزنه برداری رشته ای است که روی مفاصل فشار زیادی وارد می کند. این مشکل قبلا برای همه پیش آمده است. زمانی که این اتفاق برایم رخ داد به خاطر این بود که پایم به تخته گیر کرد و تعادلم بهم خورد. اما تلاش می کنم سال جدید برایم خوب باشد، فاصله کمی تا المپیک مانده و من هم نسبت به سایر رقیبانم عقب هستم تمام تلاشم را می کنم تا برای المپیک آماده شوم.

وی درباره عید نوروز اظهار داشت: بزرگتران ما با رفتارشان فهماندند در نوروز باید رابطه ها را از نو شروع کنیم و کدورت ها را کنار بگذاریم. سال جدید را باید با دلی پاک شروع کنیم.

سلیمی درباره عیدی دادن و عیدی گرفتن ادامه داد زمانی که کوچک بودم بزرگترها از اسکناس های نویی که در قرآن بود به عنوان عیدی به ما می دادند. حالا خودم نیزهر سال به همسرم و به فامیل که کوچکتر هستند عیدی می دهم. مبلغ عیدی مهم نیست، چرا که زندگی با یک ورزشکار سخت است و هر کاری انجام دهم ارزش کارهای او را ندارد. همسرم در مشکلات صبر بیشتری دارد و گذشت او نسبت به من بیشتر بوده است.

سلیمی درباره مسافرت نوروزی، اظهار داشت: سال 95 برایم سال خوبی است چرا که فرزندم به دنیا آمده است و وقتی برای مسافرت نخواهم داشت.

وزنه بردار قهرمان جهان اضافه کرد هنوز رسیدن و یا نرسیدن من به المپیک مشخص نیست. جراحی ای که داشتم دوره درمان خاصی دارد. حداقل باید 6 ماه سپری شود. پزشکان در تلاش هستند من به المپیک برسم، اما کار سختی پیش رو دارم. باید مراقب باشم تا دوباره چنین مشکلی برایم پیش نیاید. تا زمانی که جواب MRI مشخص نبود به کسی حرفی نزدم. اما پس از مشخص شدن جواب پدر و مادرم بسیار ناراحت شدند وهمسرم هم گریه کرد اما من سعی کردم آن ها را دلداری دهم، از مردم عزیز می خواهم برایم دعا کنند تا در المپیک ریو شرکت کنم.

قهرمان المپیک لندن اظهار کرد : از زمانی که با سعید علی حسینی تمرین می کردم رکوردهایم افزایش پیدا کرد. پیشرفتم کاملا محسوس بود. حالا هم همین طور است اگر ببینم رقیبی دارم تلاشم را بیشتر می کنم، ورزشکار روس (لوچف) دوستم بود و از دوپینگ او ناراحت شدم.

سلیمی یادآور شد: سال 2010 در مسابقات جهانی ترکیه بود برای نخستین بار در رده سنی بزرگسالان شرکت کردم. در نخستین حضورم مدال طلا گرفتم و همه کسانی را که روزی آرزوی دیدن شان را داشتم کنار زدم. این اتفاق برایم جذاب بود.

وی در پاسخ به این سوال که بیشترین جایزه نقدی که گرفتید چقدر بوده؟ گفت: بیشترین جایزه بعد از المپیک بود که 150 سکه گرفتم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایمان کیوانی - نگو یه وقت تو قلبت دیگه جایی ندارم