ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورعلی‌گنجی هم‌تیمی ژاوی شد


پورعلی‌گنجی هم‌تیمی ژاوی شدورزش 3/ مرتضی پورعلی گنجی بعد از نزدیک به ۱۰ روز اقامت در شهر دوحه و گذراندن تست‌های پزشکی تیم السد با این تیم مشهور قطری قرارداد بست.
پورعلی گنجی که سال گذشته در جام ملت‌های آسیا به عنوان دفاع وسط برای تیم ملی به میدان رفت و یکی از پدیده‌های ایران در آن مسابقات بود، بعد از حضور در لیگ چین، امروز دومین تیم خارجی خود را نیز شناخت و به السد پیوست. تیمی که ژاوی هراناندز ستاره فوتبال سابق اسپانیا را در اختیار دارد و از مدعیان این فصل لیگ قطر محسوب می‌شود.
پورعلی به همراه بازیکنانی مثل مجتبی جباری، پژمان منتظری، محمد نوری، مسعود شجاعی، جواد نکونام، مهرداد پولادی و اشکان دژاگه جمع ایرانی‌ها را در مسابقات فوتبال این کشور تکمیل کرد.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گل پورعلی گنجی