سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره برداری از 1145 واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان


بهره برداری از 1145 واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستانایرنا/ هزار و 145 واحد مسکن مهر با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن امروز یکشنبه به طور همزمان در شهرستانهای جنوب استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: 776 واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر یادشده در چابهار، 303 واحد در ایرانشهر و 66 واحد در کنارک به طور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایوب کرد اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی یادشده 200 تا 300 میلیون ریال تسهیلات از منابع دولتی جنوب سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
وی افزود: اجرای طرح مسکن ارزان قیمت با عنوان مسکن مهر برای بالا بردن سطح رفاه مردم در سالهای گذشته در سراسر کشور آغاز شده که سهم جنوب استان سیستان و بلوچستان چهار هزار و 767 واحد بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون 2 هزار و 547 واحد مسکن مهر در شهرستانهای زیر پوشش این اداره در جنوب استان ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: هزار و 340 واحد مسکن مهر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد در حال اجراست که با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، دستمزد و کاهش منابع درآمدی مردم، اکنون ادامه کار از سرعت کمتری برخوردار است.
وی ادامه داد: ادامه طرح و تکمیل ساخت مسکن مهر در شهرستانهای جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند تامین اعتبار و توجه ویژه مسئولان است.
سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور و به سبب گستردگی و طولانی بودن راههای ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان از طرح های مسکن در شهرستان های چابهار و کنارک دیدن کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از درخت گز روغنی در استان سیستان و بلوچستان