سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله محقق‌داماد: جامعه‌ای که حقوق حکمفرما باشد، تجلی حق بیشتر است


آیت‌الله محقق‌داماد: جامعه‌ای که حقوق حکمفرما باشد، تجلی حق بیشتر استایسنا/ آیت‌الله محقق داماد گفت: در جامعه‌ای که حقوق حکمفرما باشد و مدیریت حقوقی باشد، تجلی حق بیشتر است.

آیت‌الله محقق داماد با حضور در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های «حقوق و زندگی» محسن اسماعیلی گفت:‌ سی سال قبل من محسن اسماعیلی را کشف کردم. کماکان از همان روز تاکنون بدون استثنا در کنار من کار و تحقیق را ادامه داده است.
وی حقوقدان گفت: علی رغم سینه مجروحش دلش برای حقوق ملت ایران می تپد و نگران پایمال شدن حقوق مردم است.

محقق داماد با بیان اینکه یکی از خوش سلیقگی های دانشمندان ما این است که نام این رشته را حقوق نهادند گفت: در کشورهای عربی دانشکده حقوق وجود ندارد. حق یکی از اسماء الله است و بر جامعه‌ای که حقوق متحقق گردد و دانش حقوقی حکمفرما باشد و مدیریتش حقوقی باشد تجلی حق بیشتر است.
وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: با رشادت پشتیبان حقوق ملت ایران باشیم. ما بر سرسفره خون شهدا نشسته ایم.
وی افزود: ملتی که از حقوق مدنی و حقوق بشر فاصله داشته باشد سعادتمند نخواهد شد. محسن اسماعیلی محصول کار خود را در شش جلد به دامن پژوهشگران ملت تقدیم می‌کند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ایت الله محقق داماد