مهران غفوریان: به مردم توهین نمی کنیم!


مهران غفوریان گفت: در سری جدید نقش‌ها کمی پخت‌تر و بهتر شده است و ما از تجربیات قسمت اول استفاده می‌کنیم.

گفتگو با مهران غفوریان

مهران غفوریان که این روزها با مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری همکاری دارد و به عنوان یکی از پزشکان متخلف نقش یکی از چهار زندانی را بازی می‌کند، درباره سری جدید این مجموعه طنز اظهار کرد: در سری جدید نقش‌ها کمی پخت‌تر و بهتر شده است و ما از تجربیات قسمت اول استفاده می‌کنیم.

مهران غفوریان در گفت‌وگویی، درباره‌ی لزوم حمایت مدیران تلویزیون از ادامه‌دار بودن کارهای موفق تلویزیون یادآور شد: صد درصد حمایت مدیران از کارهای موفق تلویزیون می‌تواند بر ادامه‌دار بودن و کیفیت برنامه‌ها تاثیرگذار باشد. اگر مدیری یک برنامه‌ساز را حمایت کند، آن برنامه می‌تواند ادامه پیدا کند.

وی همچنین درباره‌ی حضور برخی هنرمندان مطرح تلویزیون در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: دلیل اینکه برخی از کارگردانان از جمله مهران مدیری به نمایش خانگی رفته‌اند و به تلویزیون آمده‌اند، نمی‌دانم چیست، اما به هر حال نمی‌شود کار نکرد؛ هر جا که هر برنامه‌ساز و هنرمندی بتواند کار کند کار می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی لزوم سعه‌ی صدر و ایستادگی مدیران تلویزیون در مقابل فشارهای بیرونی به یک برنامه تلویزیونی، یادآور شد: ما نمی‌آییم سریال بسازیم که به مردم توهین کنیم، قطعا اگر مدیری یک برنامه‌ساز و یا هنرمند را حمایت کند آن برنامه می‌تواند ادامه‌دار باشد.

این بازیگر طنز همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی در سری دوم «در حاشیه» نگرانی داشته است؟ توضیح داد: استرس‌ها به ما انتقال داده نمی‌شود و ما در کار استرس نداریم، واقعیت این است که ما کارمان را انجام می‌دهیم.

این بازیگر که قرار است در برنامه سه‌شو به کارگردانی جواد رضویان مجری شود،‌ درباره حضورش در این برنامه که آیا قرار است در بخش‌های نمایشی ایفای نقش کند‌، اعلام کرد که فقط در این برنامه مجری خواهد بود.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع : isna.ir


ویدیو مرتبط :
استندآپ کمدی مهران غفوریان و برادرش مهدی غفوریان