محمدرضا امیر‌حسنخانی، منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شد


براساس نتیجه اعلام شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه از سوی فرمانداری فردوس، دکتر "محمدرضا امیر‌حسنخانی" با کسب 51615 رای به عنوان نماینده منتخب این حوزه انتخاب شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردوس، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، جمع آرای ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه 104 هزار و 214 رای بود که به ترتیب شامل دکتر محمد رضا امیر حسنخانی با 51615 رای، روح اله دوست حسینی با 18424 رای، محمد علی عبداله زاده با 16096 رای، مجید نصیرایی با 11435 رای، حسین آهنین جگر با 4604 رای، سید هاشم طبسی با 986 رای، سید مجتبی عراقی زاده با 676 رای و مهدی زمانی با 378 رای بوده است.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان فردوس برای قبول شکایت آماده است. در ضمن به استناد تبصره‌های 2 ، 1 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کنند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افتراء داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال خبر


ویدیو مرتبط :
پروژه ملی بشرویه به طبس