ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ممانعت دوباره مظلومی از تمرین کردن هافبک جوان/قربانی یک استقلالی برای سوشا!+ عکس


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس،‌تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به کار استقامتی پرداخته بود از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* سیدمهدی رحمتی و مگویان دو غایب تمرین امروز استقلال بودند و هواداران در مورد زمان حضور این دو نفر در تمرینات از مربیان سوال می‌کردند.

* قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال تیم را جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت مظلومی پیرامون اردوی آبی‌پوشان و وضعیت جسمانی بازیکنان با آنها به گفت‌وگو پرداخت و در نهایت آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

* بعد از صحبت‌های مظلومی سرمربی آبی‌پوشان برای دقایقی با فرزاد مجیدی و سیروس دین‌محمدی به گفت‌وگو پرداخت.

* بهنام برزای که صبح امروز از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می‌کرد در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد ولی با استقلالی‌ها تمرین نکرد و تنها در گوشه‌ای از زمین نطاره‌گر تمرینات شد.

* علیرضا رمضانی هافبک جوان آبی‌پوشان که به دلیل عدم حضورش در کلینیک استقلال در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته امروز باز هم در تمرین شرکت کرد ولی مظلومی به او اجازه تمرین نداد این بازیکن چند روز پیش قصد داشت با آبی‌پوشان تمرین کند که با ممانعت سرمربی استقلال روبه‌رو شد.رمضانی امروز وقتی مجوز تمرین را نگرفت در گوشه ای از زمین و روی یک تخته کار کششی انجام داد.

*یعقوب کریمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت.

* هنگامی که آبی‌پوشان مشغول تمرین بودند فرزاد مجیدی از عکاسان خواست که به محوطه زمین چمن نزدیک نشوند که حتی آرش برهانی مهاجم تیم استقلال از سرپرست موقت این تیم خواست تا اجازه بدهد عکاسان کارشان را انجام دهند اما مجیدی معتقد بود حضور عکاسان در کنار زمین حاشیه‌ساز خواهد شد.

* خبر اختصاص ورزشگاه شهید کاظمی به استقلالی ها باعث شده بود تا اندک هواداران حاضر در تمرین این سوال در ذهنشان به وجود بیاید که آبی‌پوشان چه زمانی تمرینات خود را به این ورزشگاه منتقل می‌کنند جالب اینجاست که اعضای کادر فنی استقلال از این موضوع بی‌اطلاع بودند.

* خبر بازداشت محسن فروزان به تمرین استقلال رسید و بازیکنان این تیم در مورد صحت و سقم این خبر از خبرنگاران سوال کردند. یکی از هواداران استقلال می‌گفت بعد از یک پرسپولیسی می‌خواستند یک استقلالی را هم قربانی کنند که قرعه به نام فروزان افتاد.

* چند نفر از هواداران تیم استقلال که روی سکوها حضور داشتند نگران وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه بودند و البته معتقد بودند میلاد شعبانلو که از جمع آبی‌پوشان جدا شده نزدیک به دو سال است در استقلال حضور دارد اما هیچکس او را نمی‌شناخت. حالا که او از استقلال رفته همه به وی لقب مسی داده‌اند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقا وسط را انجام دادند در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو تیم صورتی و سبز فوتبال درون تیمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند. در حین تمرین استقلالی‌ها بازی دستش‌ده انجام دادند که سیروس دین‌محمدی مربی تیم استقلال برای دریافت یک توپ به زمین خورد که البته بازیکنان در اقدامی جالب وی را تشویق کردند. در حین برگزاری فوتبال درون‌تیمی نیز آرش برهانی یک گل زیبا به ثمر رساند که با استقبال کادر فنی استقلال روبه‌رو شد.

 

به گزارش فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال در دو نوبت صبح و عصر فردا پیگیری خواهد شد. تیم فوتبال استقلال از روز 28 برای برپایی یک اردوی یک هفته‌ای راهی هتل المپیک می‌شود.

انتهای پیام /ا

http://fna.ir/GHA0WQ


ویدیو مرتبط :
هافبک استقلالی ها باز هم حاشیه ساخت