فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«آزاده نامداری» این روزها چه می کند؟


آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جدید‌ترین فعالیت هنری خود گفت: درحال حاضر غیر از بازی در فیلم «نسیم» پرویز شهبازی جای دیگری مشغول فعالیت نیستم.

باشگاه خبرنگاران جوان: آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جدید‌ترین فعالیت هنری خود گفت: درحال حاضر غیر از بازی در فیلم «نسیم» پرویز شهبازی جای دیگری مشغول فعالیت نیستم و جدای از هر چیز تمایل زیادی برای بازی کردن در فیلم یا سریالی را نداشتم. اما زمانی که از طرف شهبازی به من پیشنهاد شد، به خاطر پرونده درخشان وی کار را پذیرفتم و همکاری ما آغاز شد، باید بگویم که کار با شهبازی برای هر بازیگری می‌تواند یک اتفاق خوب باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که کار در مدیوم سینما یا تلویزیون را دوست دارد، بیان کرد: حدود 9 سال در تلویزیون فعالیت داشتم. به این جهت کار در این مدیوم را بیشتر دوست دارم. البته دلیل همکاری من با شهبازی این نیست که تغییر شغلی داده‌ام، بلکه فقط کسب تجربه بود.

نامداری در مورد حضور بیشتر برخی بازیگران مشهور سینما در تلویزیون عنوان کرد: به نظر می‌رسد این موضوع ادبیات زیاد خوبی نیست البته باید از نظر علمی و جزء به جزء بررسی و کارشناسی شود و من زیاد نمی‌توانم به این مقوله بپردازم اما تلویزیون مکانی خوب برای دیده شدن است و اولین دلیل حضور بازیگران مشهور و مطرح در قاب تلویزیون، دریافت کردن قصه‌های خوب است. در کل اگر قصه خوبی را به بازیگر بدهیم تفاوتی برای آن‌ها ندارد که کجا بازی کنند.


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری جدید