فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رونمایی از «خیمه‌گاه بهشت اردوگاه جهنم» در مسیر بین المللی اربعین


به گزارش خبرگزاری تسنیم، «خیمه‌گاه بهشت اردوگاه جهنم» نام نرم افزاری است که از سوی سازمان فضای مجازی سراج طراحی شده است و در پیاده روی اربعین در موکب امام رضا از آن رونمایی شد.

در این نرم افزار 10 نفر از سپاه حق (یاران امام حسین علیه السلام) و 10 نفر از سپاه باطل (لشگریان یزید) را برای زائران، به کمک فن اوری واقعیت افزوده معرفی می کند.

برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود کردن، گوشی موبایل را روی تصاویر جایگذاری شده در موکب می گیرند تا شخصیت مورد نظر درباره خود توضیحاتی ارائه می کند.

علاقمندان به دریافت این نرم افزار برای دانلود نرم افزار «خیمه گاه بهشت اردوگاه جهنم» می توانند  از سایت   www.serajappstore.com  این نرم افزار را تهیه کنند.

 این نرم افزار به دو زبان فارسی-انگلیسی و فارسی-عربی ارائه شده است. این تصاویر علاوه بر اینکه در موکب امام رضا نصب شده اند، در 200 نقطه از جاده نجف-کربلا، جانمایی شده اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رحیم پور ازغدی(مسیر بهشت و جهنم)