ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضیح حیدری درباره دو صحنه مشکوک بازی تراکتورسازی


توضیح حیدری درباره دو صحنه مشکوک بازی تراکتورسازی

خبرآنلاین/ خسرو حیدری بازیکن تاثیرگذار استقلال معتقد است محسن قهرمانی می توانست جلوی تراکتورسازی برای آنها یک پنالتی بگیرد.
او در این باره توضیح داد: «در یک صحنه و در محوطه جریمه تراکتور بازیکن این تیم با استوکش ضربه ای به سینه ام زد. چند دقیقه بعد هم می خواستم توپ را روی دروازه بفرستم که دست مدافع حریف باز شد و احساس می کنم توپ به دستش خورد. با این حال کارشناس ها باید در این باره نظر بدهند و بگویند این صحنه ها پنالتی بوده یا نه. ولی فکر می کنم محسن قهرمانی می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد. در این صورت می توانستیم برنده بازی باشیم.»
خسرو در نیمه اول هم می رفت که یک پاس گل بدهد. پاسی که او داد محسن کریمی را با دروازه بان تراکتور تک به تک کرد اما این بازیکن با بی دقتی توپ را به فضای بالای دروازه کوبید. خسرو در این باره توضیح داد: «آن لحظه فکر کردم توپ گل می شود. محسن در موقعیت خوبی بود. می توانست توپ را گل کند ولی آن را به اوت زد. در بازی این اتفاق ها پیش می آید. امیدوارم در بازی های بعدی پاس هایم تبدیل به گل شود چون در بازی های قبلی تیم هم مشابه این اتفاق افتاد.» خسرو در پایان درباره تساوی گفت: «برای برد رفته بودیم. هر دو تیم از این مسابقه سه امتیاز را می خواستند ولی حساسیت زیاد روی کار تیم ها تاثیر گذاشت.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
صحنه های مشکوک بازی ملوان-داماش