ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تفاوت 24 میلیونی حقوق «آقامدد» و عضو هیات مدیره!/تبریک به شهباززاده و غیبت مجیدی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت 14 و 30 تمرین تاکتیکی خود را آغاز کند اما این تمرین به دلیل حضور اعضای هیات مدیره با تاخیر آغاز شد. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از صحبت های خود با کادر فنی در زمین چمن حاضر شده و سپس برای بازیکنان گفت و گو کردند. نجف نژاد در صحبت های خود به بازیکنان قول داد به زودی مشکلات آنها حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: می دانم تا امروز 30 درصد از پولتان را گرفتید ولی استقلال همیشه این شرایط را داشته و پولهای شما اول تا آخر پرداخت می شود. مهم مسئولیتی است که شما نسبت به مردم دارید.

* قبل از صحبت های نجف نژاد با بازیکنان مجید صالح از اینکه مسعود معینی بعد از بازی با نفت تهران علیه وی در حمایت از منصوریان موضع گرفته بود به وی گلایه کرد.صالح در صحبت های خود به عضو هیات مدیره استقلال گفت که در آن بازی حرکت خاصی انجام نداده و انتظار نداشت معینی علیه او مصاحبه کند.

* هنگام ورود اعضای هیات مدیره استقلال پرویز مظلومی تولد سجاد شهباززاده را به وی تبریک گفت و از بازیکنان خواست که برای وی دست بزنند.

* فرزاد مجیدی به دلیل جراحی دندان در تمرین امروز تیمش حضور نداشت.

* میلاد شعبانلو هافبک جوان ابی پوشان نیز برای دقایقی دور زین دوید. این بازیکن فردا برای تیم امید استقلال بازی خواهد کرد.

* بازیکنان ملی پوش تیم استقلال در تیم ملی امید امروز در محل تمرین حضور نداشتند.

*با  گذشت دقایقی از آغاز تمرین تیم استقلال بارش باران آغاز شد و بازیکنان در زمینی کاملا خیس تمرین کردند.

* هنگامی که اعضای هیات مدیره استقلال صحبت هایشان با بازیکنان به اتمام رسید و قصد ترک کمپ را داشتند مسعود معینی با اشاره به خودروی سمند خود به خبرنگاران گفت: این ماشین من است، امروز شیشه آینه اش هم شکسته و شما ببنید من چه اتومبیلی سوار می شوم. در این لحظه یکی از هواداران استقلال خطاب به معینی گفت: شما استاد دانشگاه هستید و ماهی 7 میلیون حقوق می گیرید که عضو هیات مدیره استقلال پاسخ داد: اتفاقا چند روز پیش به آقا مدد( مسئول باسابقه تدارکات استقلال) گفتم که قراردادت چقدر است که او گفت 60 میلیون، من هم گفتم مدد تو سالی 60 میلیون حقوق در استقلال می گیری ولی من سالی 36 میلیون از دانشگاه می گیرم!

*وحید طالب لو که به دلیل آلودگی هوا در بازی استقلال و تیم ملی دانشجویان حضور نداشت امروز در کنار سایر گلرهای استقلال تمرین کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال تحت فشار بازی کردند. در آیتم بعد استقلالی ها به سه گروه سبز، صورتی و آبی تقشیم شده و آقا وسط انجام دادند.

*کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال از عدم صعود تیم ملی امید به المپیک اظهار تاسف می کردند. سیروس دین محمدی در گفت و گو با همکارانش مدعی بود کار کردن با بازیکنان رده امید خلق و خوی خاص می خواهد و کار هر کسی نیست.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/VLYYKA


ویدیو مرتبط :
بازداشت چند عضو هیات مدیره موسسه میزان