سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مرد آمریکایی: حجابت را دربیاور! اینجا آمریکاست!


مرد آمریکایی: حجابت را دربیاور! اینجا آمریکاست!حوزه/ مرد آمریکایی اعتراف کرده که دسامبر سال گذشته، در پرواز هوایی، کمی پیش از فرود هواپیما در آلبوکرکی، به راهرویی که زن مسلمان در آن نشسته بوده، نزدیک شده، کنار صندلی زن محجبه متوقف شده و با لحن پرخاشگرانه گفته است: حجابت را دربیاور! اینجا آمریکاست! سپس از عقب روسری او را کشیده است.

روز گذشته مرد آمریکایی از اهالی ایالت کارولینای شمالی اعتراف کرد که دسامبر سال گذشته، حجاب یک زن مسلمان را در پروازی به سوی نیومکزیکو از سرش کشیده، و به او گفته است: حجابت را در بیار! اینجا آمریکاست.

دادستان اعلام کرد: گیل پین 37 ساله، در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در نیومکزیکو به یک فقره جرم مبنی بر استفاده از زور در زیرپا گذاشتن آزادی مذهبی و ممانعت از انجام فرایض دینی اعتراف کرده است.

این مرد آمریکایی اعتراف کرده که دسامبر سال گذشته، در طول پرواز هوایی، کمی پیش از فرود هواپیما در آلبوکرکی، به راهرویی که زن مسلمان در آن نشسته بوده، نزدیک شده، کنار صندلی زن محجبه متوقف شده و با لحن پرخاشگرانه گفته است: حجابت رو دربیار! درش بیار! اینجا آمریکاست!

سپس از عقب روسری او را کشیده و حجاب او را به طور کامل از سرش در آورده است. پس از این اتفاق زن مسلمان که حقوق دینی خود را نقض شده می‌بیند به سرعت حجابش را به جلو کشیده و حجابش را حفظ می کند.

به گفته دادستان هنوز حکم دادرسی برای این مرد آمریکایی داده نشده است.

خاطر نشان می شود تعداد جرایم اسلام‌‌هراسی و نفرت‌محور علیه مسلمانان در ایالت متحده آمریکا در سال‌های اخیر خصوصا در پی حملات تروریست گروهک‌های تروریستی داعش به غرب، افزایش قابل توجهی داشته است. برای مثال هفته گذشته در یک اشتباه به ظاهر تایپی، به جای نام یک دانش آموز مسلمان و محجبه کالیفرنیایی در سالنامه مدرسه، نام گروهک تکفیری داعش نوشته شده بود.






منبع: حوزه


ویدیو مرتبط :
اینجا آمریکاست!!!