ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سلیمی: فقط از موفقیت فولاد خوشحال می‌شوم


سلیمی: فقط از موفقیت فولاد خوشحال می‌شومباشگاه خبرنگاران/ سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد تنها قهرمانی این تیم باعث خوشحالی‌اش می‌شود.
علیرضا سلیمی گفت: واقعیت این است نیم فصل اول کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم. وضعیت‌مان اصلاً خوب نبود اما با زحمات کادر فنی توانستیم دوباره در مسیر روبه رشد قرار بگیریم و روز به روز بهتر شویم. خدا را شاکریم توانستیم با تمام سختی‌ها در لیگ بمانیم.
وی با اشاره به رفتن ستاره‌های فولاد از این تیم ادامه داد: غیبت این بازیکنان در تیم صد در صد احساس شد. هر تیمی آرزو دارد بازیکنانی مانند سروش و بختیار در تیمش داشته باشد. اگر آن‌ها در فولاد می‌ماندند، وضعیت ما کاملاً متفاوت با حال بود.
دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان درباره قهرمانی همشهری این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: فقط می‌توانم به استقلالی‌ها تبریک بگویم. قهرمانی تیم دیگری برای من جذابیت ندارد و فقط قهرمانی فولاد می‌تواند خوشحالم کند.
سلیمی در پرسش به پاسخی مبنی بر آینده‌اش در فوتبال ایران گفت: یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارم. البته احتمال دارد هر اتفاقی بیفتد و چیزی بعید نیست. 6 سال در فولاد ماندم و آرامش داشتم اما این فصل حسابی اذیت شدم.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی بهداد سلیمی با موفقیت انجام گرفت