سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه خانه را برای یک «شام رمانتیک» با همسر خود آماده کنید؟


چگونه خانه را برای یک «شام رمانتیک» با همسر خود آماده کنید؟مجله دلگرم/ تدارک یک فضای زیبا در خانه و تجربه یک شام رمانتیک در خانه به هیچ وجه با تجربه مشابه در یک رستوران قابل مقایسه نیست.شما میتوانید در خانه خلوت خصوصی و صمیمیت بیشتری را با همسر خود داشته باشید و البته قابل ذکر است که یک شام رمانتیک در خانه هزینه بسیار کمتری خواهد داشت!
برای انجام این کار چند گام ساده وجود دارد،شما میبایست اول منوی مورد عاقه همسرتان را برای شام تهیه کنید سپس با انجام چند کار ساده به فضای مورد نظر خود برسید و یک شام رمانتیک و عالی را با همسر خود سپری کنید.با دلگرم همراه شوید:
مکان مورد نظر برای صرف شام را در خانه انتخاب کنید
قبل از هرکاری باید مکانی از خانه را در نظر بگیرید.این مکان میتواند با توجه به خانه شما متفاوت باشد.به طور مثال اگر خانه شما دارای یک باغ یا باغچه کوچک است،میتوانید با خیال راحت و بی هیچ شکی این قسمت را برگزینید چون همواره محیط مناسب و رمانتیکی است،البته به شرط آنکه هوای بیرون مساعد باشد.اگر خانه شما دارای یک بالکن نسبتا بزرگ است که بتوانید شام را آنجا تدارک ببینید،این گزینه هم میتواند برای شام رمانتیک شما مناسب باشد.
اما اگر هیچکدام از این گزینه ها در اختیار شما نیستند،میتوانید در فضای آشپزخانه که معمولا میز غذاخوری شما آنجا قرار دارد این کار را انجام دهید،اما مشکل اینجاست که خودتان به مشکل بر میخورید به این علت که باید تا قبل از آمدن همسرتان همه چیز را در آشپزخانه کاملا جمع آوری و مرتب کنید و دوم اینکه شاید مایل نباشید هنگام سرو غذا همسرتان به شما زل بزند و شما هول شوید!
بنابراین بهترین فضا،جایی از خانه است که شما در آن احساس راحتی بیشتری کنید و مکان خلوت و آرامی باشد تا به رمانتیک تر شدن شام شما کمک کند.
از ظروف خاص و مورد علاقه تان استفاده کنید
ممکن است شما ظرف هایی مثل لیوان های کریستال زیبا،بشقاب های زیبا و طرح دار و ظروف دیگری را داشته باشید که به طور معمول از آن ها استفاده نمیکنید چون آنها را برای زمان خاصی کنار گذاشته اید یا برای شما خیلی خاص هستند.بهتر است در این شام رمانتیک آن ها را مورد استفاده قرار دهید.با این کار هم به شام خود جلوه خاصی میبخشید هم به همسرتان نشان میدهید که بودن کنار او چه میزان برای شما خاص و دلپذیر است.
دکور شام رمانتیک خود را به خوبی انجام دهید
شمع های زیبا و رمانتیک و گل های رز قرمز یا سفید هترین گزینه ها برای دکور میز و فضای شام رمانتیک شما با همسرتان خواهد بود.شما میتوانید با قرار دادن شمع هایی با طرح هایی دلنشین و یا ساده و شیک بر روی میز و اطراف میز نور ملایم و دلپذیری را برای شام رمانتیک خود ترتیب بدهید.همچنین با تهیه گل های رز و قرار دادن آنها در یک گلدان متانسب با دکور میز جلوه ای دلپذیر و عاشقانه بر روی میز خود ایجاد کنید.فقط به این نکته توجه داشته باشید که نبید جلوی دید شما و همسرتان را به هم بگیرد.در زمینه تزیین میز خود میتوانید هر نکته خلاقانه ی دیگری را نیز به این ایده ها بیافزایید.
با یک موسیقی زیبا فضا را دلپذیر کنید
موسیقی را حتما در برنامه کارتان قرار دهید.بدین منظور شما میتوانید با پخش یک موزیک ملایم و خاطره انگیز از دوران آشنایی و اوایل ازدوجتان احساس خود و همسرتان را برانگیخته کنید و بهترین شام رمانتیک را در کنار هم به یاد دوران آشناییتان داشته باشید.همچنین می توانید از موزیک های عاشقانه و ملایم دیگری استفاده کنید و این شب را با موسیقی جدیدی برای خود خاطره کنید!
لباس مورد علاقه همسرتان را بر تن کنید
مردها به این مسئله علاقه بسیار زیادی دارند که همسرشان را با لباسی که مورد علاقه ی آن هاست ببینند و این موضوع احساسات آن ها را بیشتر برانگیخته میکند.شما لازم است پس از تهیه شام یک دوش گرفته و شروع به آماده کردن خود برای شام رمانتیک تان بکنید،درست مثل اینکه نیخواهید به یک ضیافت شام بروید،این کار به همسرتان حس احترام به روابط زناشویی تان را القا خواهد کرد.همچنین شما میتوانید عطر یا ادکلنی که او برای شما از قبل خریداری کرده یا به آن علاقه دارد را استفاده کنید.
و در آخر:از تمام چیزهایی که حواس شما را پرت خواهد کرد راحت شوید
برنامه ای ترتیب دهید که از تمام عواملی که باعث پرت شدن حواس شما و همسرتان خواهد شد جلوگیری کنید تا بتوانید به طور کامل از شام رمانتیک با همسرتان و لحظات عاشقانه خود لذت ببرید.به همین منظور اگر دارای فرزند هستید،ترتیبی دهید که برای این چند ساعت به کسی سپرده شود یا به خانه دوستش برود که شما و همسرتان از فضای خصوصی تری بهره ببرید.موبایل های خود را خاموش کنید و تلفن خانه را نیز از پریز بکشید.حتی از شر تلویزیون،رادیو و حتی اینترنت نیز راحت شوید.

منبع: مجله دلگرم


ویدیو مرتبط :
دابسمش ی شام رمانتیک