سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم/ پشت صحنه برنامه جنجالی/ طعنه تهیه کننده به منتقدان فرزاد حسنی


فیلم/ پشت صحنه برنامه جنجالی/ طعنه تهیه کننده به منتقدان فرزاد حسنیآخرین خبر/ دست‌اندرکاران برنامه‌ «اکسیر» پس مواجه شدن با سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از پشت صحنه‌ تمرین فیلنامه‌ زرشک، با حضور فرزاد حسنی و "جمشید" منتشر کرده‌اند تا بر نمایشی بودن این آیتم تاکید کنند.

از شامگاه گذشته پخش ویدئویی از رفتار فرزاد حسنی با یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه "اکسیر"، انتقادهایی را در فضای مجازی به همراه داشته است. در پی این اتفاق تهیه‌کننده برنامه در گفت‌وگویی اعلام کرد: فردی که مقابل فرزاد حسنی حاضر شده، بازیگر بوده و این آیتم نمایشی است.
در همین راستا، دست‌اندرکاران برنامه‌ «اکسیر» فیلمی از پشت صحنه‌ تمرین فیلنامه‌ زرشک، با حضور فرزاد حسنی و با همان شرکت کننده که جمشید نام داشت منتشر کرده‌اند که در انتهای آن خطاب به منتقدان، عنوان شده: «باز هم زود قضاوت کردیم».

گفتنی است؛ فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، شب گذشته در این برنامه از یک مهمان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به پرسش او پاسخ دهد. به گزارش ایسنا، این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!



منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه فیلم آقای هنرپیشه ifilm تهیه کننده مجید عباسی