سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویترز: قیمت نفت ركورد زد


خبرگزاری رویترز انگلیس گزارش داد، قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه(دیروز) بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود در سال 2016 رسید.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری رویترز انگلیس گزارش داد، قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه(دیروز) بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود در سال 2016 رسید.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری یاد شده، معامله نفت خام برنت دریای شمال و وست تگزاس اینترمدیت آمریكا دیروز به هنگام بسته شدن بازارها، به دلیل افزایش قیمت بنزین، سه درصد نسبت به روز پیش افزایش داشت.
اما در معاملات الكترونیكی پس از بسته شدن صحن بازارها به دلیل انتشار گزارشی كه نشان داد موجودی انباری نفت در امریكا كاهش یافته است، هر دو بیش از چهار درصد نسبت به روز پیش افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در سال 2016 رسید.
قیمت نفت برنت دریای شمال دیروز به هنگام بسته شدن بازار لندن با یك دلار و 26 سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن 45 دلار و 74 سنت در هر بشكه معامله شد، اما سپس در معاملات الكترونیكی بازار، بالاترین سطح خود را در سال 2016 تجربه كرد و با 2 دلار و یك سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن به 46 دلار و 49 سنت رسید.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریكا نیز در پایان معاملات بازار نایمكس آمریكا با یك دلار و 40 سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن به 44 دلار و چهار سنت در هر بشكه رسید، اما پس از بسته شدن صحن بازار، در معاملات الكترونیكی بازار با 2 دلار و 19 سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن، به 44 دلار و 83 سنت رسید و بالاترین سطح خود را از ابتدای سال 2016 تا كنون تجربه كرد.
انجمن نفت آمریكا دیروز اعلام كرد این كشور در هفته میلادی گذشته تقریبا 1.1 میلیون بشكه نفت از ذخایر انبارها برداشت كرده است. درحالی كه پیش بینی شده بود در هفته یاد شده 2.4 میلیون بشكه به ذخایر انبارها اضافه شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این، بانك باركلیز انگلیس پیش بینی كرده بود تقاضای نفت در سه ماهه چهارم 2016 افزایش یابد و قیمت ها در اواخر امسال به 50 دلار در هر بشكه برسد.


ویدیو مرتبط :
ركورد 3.52 امیر حسین نفیسی در آیتم پیرامیكس (ركورد ایران )