ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایگاه های ورزشی تخصصی راه قهرمانی ورزشكاران را آسان می كند


به گزارش ایرنا، رامین طباطبایی عصر روز سه شنبه در آیین افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان در ورزشگاه تختی افزود: پایگاه های تخصصی قهرمانی ورزش علمی و اصولی را به مربیان و ورزشكاران آموزش خواهد داد و اداره كل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی با نگاه علمی به این پایگاه ها نگاه كنند.
وی سال آغاز فعالیت این پایگاه های تخصصی را 78 اعلام و اضافه كرد : در زمان حاضر همه استان ها به صورت متمركز و تخصصی از این پایگاه ها بهره می گیرند.
مدیركل توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه های منعقده بین دو وزارتخانه ورزش و امور جوانان و وزارت آموزش و پرورش ، مدارس سراسر كشور دانش آموزان پیش فعال ورزشی را به ورزش های تخصصی متناسب به علاقه دانش آموزان به اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها معرفی كنند.
احمدی طباطبایی خاطرنشان كرد : بیشتر ورزشكارن مبتلا به مواد نیرو زا كه درچند سال گذشته در میادین مختلف جهانی و كشوری از حضور در مسابقات محروم شدند در باشگاه های خصوصی مبتلا شدند كه این امر به دلیل كم سوادی صاحبان باشگاه های ورزشی بوده است.
وی تصریح كرد : در گذشته مربیان ورزشی هیچ شناختی نسبت به این پایگاه های تخصصی نداشتند ولی امروز با آموزش های متعدد تمامی مربیان حرفه ای از روانپزشكان و بدنسازان بهره می گیرند كه این عمل به پیشرفت علمی ورزشكاران كمك شایانی می كند.
مدیركل توسعه و فهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان ادامه داد : هدف اصلی پایگاه قهرمانان شناسایی كودكان و نوجوانان مستعد ورزش و ارایه آموزش های تخصصی بر روی آن برای افزایش عمر قهرمانی در رشته خاص است.
احمدی طباطبایی اظهار امیدواری كرد با اهمیت ویژه ای كه اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان در امر ایجاد پایگاه های قهرمانی ورزشی دارد، در چند سال آینده شاهد افزایش تعداد ورزشكاران و مربیان حرفه ای در سطح كشور و جهان باشیم.
در این آیین شماری از مسئولان و ورزشكاران و علاقه مندان رشته های ورزشی استان سمنان حضور داشتند.
/6026/3217

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
باشگاه ورزشی پایگاه