سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت نام چهارمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر آغاز شد


دبیر ستاد مرکزی اجرایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به در پیش بودن چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، گفت: واجدین شرایط از امروز تا جمعه بیستم فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مهلت ثبت نام اعضا به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمیدرضا دهقان با اشاره به آغاز زمان ثبت نام کاندیداهای شورای اجرایی و بازرسان شهرستان‌ها، اظهارداشت: براساس برنامه زمان بندی شده چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، از امروز به مدت یک هفته افراد می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه واجدین شرایط تا جمعه بیستم فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: براساس چاپ سه نوبت فراخوان در روزنامه شهروند، افراد می توانند با مراجعه به 375 شعبه در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته دبیر ستاد مرکزی اجرایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر، در هر شعبه چهار نفر به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی، دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می شوند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر دهقان تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، مهلت ثبت نام اعضا به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح اوقات فراغت جوانان هلال احمر قم