سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو جبهه پایداری: آیات یزدی، مصباح و موحدی محور اصول‌گرایان هستند


عضو جبهه پایداری: آیات یزدی، مصباح و موحدی محور اصول‌گرایان هستند

نامه نیوز/ نصرالله پژمان فر،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا لاریجانی و ناطق نوری می توانند محور وحدت اصولگرایان باشد گفت: اصولگرایی اقتضائاتی دارد و اگر رفتار اصولگرایی داشته باشند قطعا در جریان اصولگرایی هستند و می توانند محور نیز باشند.
وی اظهار داشت: مهم این نیست که چه کسی محور باشد زیرا در حال حاضر جمع اصولگرایان به این نتیجه رسیده اند که محور آیات عظام آیت الله موحدی کرمانی ،یزدی و مصباح یزدی باشند و آقای لاریجانی نیز رفتار اصولگرایی اش اقتضاء می کند که در این قضایا با این محوریت آقایان را همراهی کند.

پژمان فر تصریح کرد:رفتار افراد را باید ببینیم و ارزیابی کنیم و بعد اظهارنظر کنیم که اصولگراست یا نه؟ زیرا اصولگرایی یک مارک نیست که به سینه افراد سنجاق کنند و بگویند این فرد اصولگراست یا نیست ،یا یک جریان حزبی نیست که در جایی ثبت نام کنند و بگویند فلان فرد اصولگراست . اصولگرایی یک باور است که اگر ان باور وجود داشته باشد رفتار منطبق با آن ایجاد می شود و مردم ما نیز احتیاج ندارند که ما بگویم چه کسانی اصولگرا هستند وو چه کسانی اصولگرا نیستند.


ویدیو مرتبط :
آیت الله مصباح و جبهه ی پایداری