ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضيحات کاپيتان پرسپوليس در مورد مصاحبه جنجالي‌اش پس از بازي با ذوب‌آهن


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 14:14

توضيحات کاپيتان پرسپوليس در مورد مصاحبه جنجالي‌اش پس از بازي با ذوب‌آهن

کاپ/ کاپيتان پرسپوليس گفت:آنهايي که به خانواده نوروزي قول دادند، به وعده هايشان عمل کنند وگرنه من شاهداني دارم که مي توانند حرفهاي زيادي بزنند.
رضا نورمحمدي که بعد از شکست تيمش مقابل ذوب آهن علاوه بر انتقاد از داوران، با صحبت هايي شائبه هايي را درباره بازيکنان مصدوم اين تيم به وجود آورد، توضيحاتي را در اين باره ارائه کرده است:
* جهانبازي، داور ديدار ذوب آهن و پرسپوليس و همچنين کمک داور اين ديدار به خاطر اشتباهشان از پرسپوليسي ها معذرت خواهي کردند.
فکر مي کنم ديگر الان معذرت خواهي داوران فايده اي ندارد. ما ديگر از جام حذفي با اين اشتباه بزرگ کنار رفتيم و هيچ کاري نمي تواند نتيجه اين بازي را برگرداند. حتي اگر داور بازي را نيز محروم کنند، هيچ دردي دوا نمي شود. فکر مي کنم خود داور بازي نيز بين نيمه فهميد که اشتباه کرده است. در آن صحنه من از ايمان صادقي پرسيدم که هند کرده اما او قسم خورد کاري نکرده است. اين را به داور هم گفتيم اما گويا داور ديگر تصميمش را در آن صحنه گرفته بود.
* بعد از اين ديدار خيلي از مسئولان و بازيکنان پرسپوليس اعلام کردند اين اشتباهات از روي عمد و براي زمين زدن پرسپوليس است؟
نمي شود گفت که اين جريان خاصي است. من فقط مي توانم بگويم که اشتباهات و بدبختي هاي داوري فقط براي ما بيشتر است. شما نگاه کنيد ما يک بازي سنگين برابر استقلال داشتيم. بعد از آن هم آمديم و 90 دقيقه برابر ذوب آهن 10 نفره بازي کرديم و ديگر در دقايق پاياني اصلا تمرکز نداشتيم. وقتي هم که گل اول را خورديم، شيرازه تيم از هم پاشيد و باعث خوردن گل دوم شد.
* جهانبازي در صحنه اي که صادقي را اخراج کرد، لبخند روي لب هايش بود که اين مورد اعتراض هواداران قرار گرفته است؟
در آن صحنه داور خيلي مطمئن بود که قضاوت درستي داشته است و ما اشتباه مي کنيم. به همين دليل جهانبازي مي خنديد تا اعتماد به نفسش را به رخ بکشد.
* بعد از بازي با ذوب آهن مصاحبه اي انجام دادي که بعد از آن شايعات زيادي درباره کم کاري برخي از بازيکنان مصدوم پرسپوليس شنيده شد؟
بعد از بازي با توجه به فشاري که روي من بود، خبرنگاري سوالي از من پرسيد که من در پاسخ گفتم اميدوارم چنين چيزي صحت نداشته باشد. هيچ شخص يا بازيکن خاصي مدنظرم نبود. فکر مي کنم از حرفهايم بد برداشت شد.
* گل دوم ذوب آهن نيز روي اشتباهي بود که خودت انجام دادي؟
در آن صحنه توپ بين 5 نفر گير کرده بود که از شانس بد من، به يک باره توپ جلوي بازيکن حريف افتاد و به گل تبديل شد. البته بايد بگويم که تمام بازيکنان ما از نظر بدني به دليل برگزاري 2 بازي سنگين تحليل رفته بودند.
* طاهري در مصاحبه اي اعلام کرده بهتر است خودش استعفا دهد تا مشکلات پرسپوليس حل شود؟
اميدوارم طاهري در پرسپوليس بماند. البته اعتقاد دارم در اين روزها ضررهايي که ما مي کنيم، ربطي به باشگاه ندارد چون ما از داوري لطمه مي خوريم و اين بحث يکي، 2 بازي اخير نيست. تا الان 4 داور به خاطر بازيهاي پرسپوليس در طول 10 هفته اخير محروم شده اند که تمام لطمه اش براي پرسپوليس بوده است.
* مهدي رحمتي، کاپيتان استقلال با انتشار متني از مسئولان بابت عدم عمل کردن به تعهداتشان در قبال خانواده نوروزي انتقاد کرده است؟
ديروز که ما کپورچال بوديم. طاهري با وکيل خانواده نوروزي صحبت کرد و فکر مي کنم که اقدامات مربوط به پرداخت قرارداد هادي به خانواده اش انجام شده است. گمان نمي کنم ديگر مشکل خاصي وجود داشته باشد. من و محسن بنگر با جديت اين موضوع را دنبال مي کنيم که هر چه زودتر اين پول به خانواده نوروزي تعلق بگيرد. فکر مي کنم ديگر بس است و خانواده نوروزي بيشتر از اين نبايد نگران باشند. البته بايد بگويم که برخي هم يکسري قول ها داده اند که اميدوارم سر قولشان باشند. اگر اين اتفاق نيفتد، من شاهداني دارم که خيلي چيزها را مي گويم. اين شاهدان ما آدم هاي بزرگي هستند و مي توانند خيلي چيزها را بيان کنند. کسي به آنهايي که قول دادند، زور نگفته بود، بلکه آنها خودشان قول دادند.
* مراسم چهلم نوروزي نيز ديروز برگزار شد که برخي از بازيکنان پرسپوليس از جمله خودت حضور داشتيد؟
بله، مراسم خوبي بود. به نظرم هادي و خانواده اش نبايد فراموش شوند. ديروز نيز بازيکنان فعلي و قديمي پرسپوليس و همچنين ديگر پيشکسوتان فوتبال حضور پرشوري داشتند. بايد تمام مردمي که ديروز سر مزار هادي حاضر شدند، تشکر کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن