سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهید صیاد شیرازی الگوی شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران است


به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا سلطانی روز یكشنبه درمراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و درجمع فرماندهان، كاركنان و سربازان پادگان نوده خاندوز آزادشهر، اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران پیروزی انقلاب با سركوب اقدامات ضد انقلاب و در دوران دفاع مقدس با رشادت ها و ایثارگری های خویش، پاسخ خوبی به حسن ظن امام راحل داد.
وی، تقدیم بیش از 48 هزار شهید والامقام و هزاران جانباز و آزاده را از جمله برگ های زرین دفتر با ارزش ارتش در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و مرزهای مقدس آن دانست و تصریح كرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی دركنار دیگر نیروهای مسلح و تحت فرماندهی كل قوا درانجام ماموریت های محوله آماده جانفشانی است.
سرهنگ سلطانی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی، افزود: شهید صیاد، آحاد ارتشیان را به ولایت مداری و دوستی با مردم دعوت كرد و از این جهت نیز الگوی ارتشیان است.
شهرستان آزادشهر با حدود 92 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7473/3039/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییع شهید گمنام در پادگان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران