سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار تهران بر استفاده تمام واحدهای تولیدی و نیروگاه های استان از سوخت گاز تاكید كرد


به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحسین هاشمی عصر سه شنبه در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران افزود: همه واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی, كشاورزی, دامی، پالایشگاه ها و نیروگاه های استان باید از سوخت گاز به عنوان انرژی خود استفاده كنند.
وی تصریح كرد: با این كار علاوه بر زمینه سازی برای توسعه بیش از پیش استان، از قاچاق فرآورده های نفتی مصرفی در كارخانه ها و واحدهای تولیدی نیز جلوگیری می شود.
استاندار تهران به ضرورت شناسایی و اولویت بندی واحد های تولیدی نیمه و غیر فعال استان اشاره و اظهار كرد: سازمان های صنعت معدن و تجارت، جهاد كشاورزی و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی باید با توجه به تاكید دولت نسبت به فعال سازی این واحد های تولیدی ریشه دار و خروج آن ها از بحران اقدام كنند.
هاشمی تاكید كرد: درهمین ارتباط باید هرچه سریع تر وضعیت واحدهای تولیدی قابل احیای استان تعیین تكلیف شده و نسبت به فعال سازی آن ها اقدام كرد.
وی افزود: بیمه ها ، بانك ها ، سازمان امور مالیاتی و دیگر دستگاه های مربوط نیز باید پیشنهادات اجرایی و عملیاتی خود را هرچه زودتر به منظور دمیدن روحی تازه در كالبد نیمه جان واحدهای تولیدی نیمه و غیر فعال استان ارائه دهند.
استاندار تهران بر ضرورت داشتن تعامل مدیران دستگاه های اجرایی با دیگر افراد و سازمان ها از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و سایر نهادها در موضوع اقتصاد مقامتی تاكید كرد.
هاشمی گفت: فرمانداران شهرستان ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران باید از طریق صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها عملكرد دستگاه های خود در حوزه اقتصاد مقاومتی و برنامه های پیش رو را به طور متناوب اطلاع رسانی كنند .
وی خاطر نشان كرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در هر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش عملكرد تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود برای آگاه سازی جامعه از مزایای اقتصاد مقاومتی را ارائه دهند.
وی با اشاره به اینكه گفتمان كشورها در جهان بر اساس توانمندی های اقتصادی مطرح می شود یاد آور شد: بر این اساس باید با تقویت اقتصاد كشور ، گفتمان خود را در جهان تقویت كنیم.
استاندار تهران با اشاره به اینكه گزارش ارائه شده از عملكرد و برنامه های دستگاه های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان باید به صورت شفاف، قابل لمس و آماری باشد اظهار كرد: گزارش جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران باید به دفتر معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و وزرای مربوطه ارسال شود.
هاشمی با بیان اینكه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران باید هر دو هفته یكبار برگزار شود تاكید كرد: همه دستگاه ها باید آمار عملكرد خود به تفكیك سال های 92، 93 و 94 و برنامه های سال جاری را در نشست بعدی این ستاد ارائه كنند.
سومین نشست اقتصاد مقاومتی استان تهران عصر سه شنبه با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.
تهرام2079/// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتقال واحدهای صنعتی غرب استان تهران به شهریار