سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توصیه پلیس به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای مراجعه به نمایشگاه کتاب


توصیه پلیس به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای مراجعه به نمایشگاه کتابخبرگزاری صدا و سیما/ جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از عموم مراجعه کنندگان به نمایشگاه بین المللی کتاب درخواست می کنیم تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی و قطار شهری استفاده کنند.

سرهنگ حسن عابدی افزود :‌ این نمایشگاه از دو روز پیش در شهر آفتاب آغاز به کار کرده است و باتوجه به تعطیلی امروز ، شاهد مراجعات بسیار زیاد مردم به ویژه خودروهای شخصی بودیم و همین موجب ایجاد ترافیک سنگین در ورودی های پارکینگ ها و آزادراه خلیج فارس و شرق به غرب بزرگراه آزادگان شد.
وی گفت : قرار شد ورودی های پارکینگ ها سامان داده شود اما درخواست ما از مردم این است که حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی و قطار شهری استفاده کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درخصوص ترافیک اطراف نمایشگاه بین المللی تهران خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه هستیم و با وجود تلاش همکارانم اما به دلیل مراجعات زیاد و استفاده از خودروی شخصی شاهد ترافیک سنگین در جنوب به شمال خیابان سئول بودیم.
وی افزود: ترافیک در بزرگراه چمران، نیایش و خیابان ولی‌عصر کنترل شده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
‫یک روز بدون وسایل نقلیه عمومی در ایتالیا‬‎